Το…φθινόπωρο επέστρεψε το απόγευμα του Σαββάτου και στην Θεσσαλονίκη. Για δέκα περίπου λεπτά έριχνε καρεκλοπόδαρα στη συμπρωτεύουσα, όπως φαίνεται κι από το βίντεο το οποίο αναπαράγουμε από το e-Saloniki.gr (από τη συμβολή των οδών Βενιζέλου και Μητροπόλεως). Το θετικό είναι, πάντως, πως μέχρι στιγμής τουλάχιστον δεν έχουν προκύψει ιδιαίτερα προβλήματα.
Το δυσάρεστο είναι, ωστόσο, πως σύμφωνα με την ΕΜΥ ο άστατος, πότε νεφελώδης πότε με αραιές νεφώσεις ακόμα και βροχοπτώσεις, καιρός θα συνεχιστεί και τις επόμενες ώρες. Τα μπάνια στη Χαλκιδική μάλλον θα αργήσουν ένα ακόμα Σαββατοκύριακο…
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια