Newsroom

Newsroom

Η Χούκλη, ο ΓΑΠ και η αντιστροφή των ρόλων

γράφει ο Φέλιξ Έξαλλος είναι ο Γιώργος Πεταλωτής, για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε η Μαρία Χούκλη τον Γιώργο…

xoukli papandreou

γράφει ο Φέλιξ

Έξαλλος είναι ο Γιώργος Πεταλωτής, για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε η Μαρία Χούκλη τον Γιώργο Παπανδρέου στην πρώτη του προεκλογική εμφάνιση. Ο πρώην υπουργός του Παπανδρέου έγραψε στο Facebook “Στον Αντεννα με Μαρία Χούκλη . Αν το προγραμματισμένο 20λεπτο δεν γινόταν 10λεπτο κι αν η κ. Χούκλη τον άφηνε να μιλήσει, δεν θα ακούγαμε μόνον όσα η ίδια αποφάσισε να μας ανακοινώσει σήμερα …”

Είναι δικαιολογημένη η οργή του Πεταλωτή; Κατ αρχήν να διευκρινίσω πως άποψή μου είναι πως ο κάθε δημοσιογράφος έχει το δικαίωμα να κάνει με τον τρόπο που επιλέγει και όχι απαραίτητα αυτόν που είναι αρεστός τις συνεντεύξεις. Όταν κάποιος δεχθεί να δώσει συνέντευξη σε δημοσιογράφο, σημαίνει πως αποδέχεται αυτή την αρχή, το προσωπικό στυλ του δημοσιογράφου και τον τρόπο του. Αυτό δεν σημαίνει πως ο δημοσιογράφος είναι εκτός κριτικής, αλλά ότι η συνέντευξη είναι κάτι που γίνεται δημόσια και όποιος την παρακολουθεί κρίνει και τον δημοσιογράφο και τον συνεντευξιαζόμενο.

Σε τελευταία ανάλυση όταν ένας πολιτικός και μάλιστα πρώην πρωθυπουργός δίνει συνέντευξη, δεν είναι έρμαιο του δημοσιογράφου. Όποιο στυλ ή ύφος και αν έχει ο δημοσιογράφος, μπορεί εύκολα να τον εκθέσει από τη στιγμή που είναι σε δημόσιο βλέμμα και live.

Εν ολίγοις το επιχείρημα “εμένα γιατί δεν με παίζεις” δεν μπορεί να αφορά τον Τύπο και τη δημοσιογραφία αλλά το κρυφτό.

Πάμε τώρα στη Μαρία Χούκλη. Πραγματικά είχε ένα επιθετικό στυλ απέναντι στον Παπανδρέου, το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό. Ανυπομονώ ωστόσο να δω το ύφος και τον τρόπο της κυρίας Χούκλη όταν θα έχει απέναντί της τον κύριο Βενιζέλο. Ή για να το πω διαφορετικά, δεν θυμάμαι την κυρία Χούκλη να έχει τέτοιο στυλ απέναντι στο Βενιζέλο.

Επίσης δεν θυμάμαι το ΠΑΣΟΚ προ ΓΑΠ ή μετά ΓΑΠ, να υπερασπίζεται τη δημοσιογραφία, όταν παρουσία της κυρίας Χούκλη και με τη συμμετοχή της κακοποιήθηκε μετατρεπόμενη σε προπαγάνδα και εκστρατεία φόβου. Όλοι νομίζω θυμούνται το τρομολαγνικό “ντοκυμαντέρ” για τη δραχμή πριν τις εκλογές του 2012 και συνεχίζουν να παρακολουθούν τα δελτία της.

Όταν λοιπόν ανέχεσαι την κακή δημοσιογραφία επειδή σε βολεύει και σε εξυπηρετεί εκείνη τη στιγμή, είναι απλώς θέμα χρόνου το πότε θα αντιστραφούν οι ρόλοι. Πότε δηλαδή ο φορέας της θα πηδήξει σε άλλο τρένο μετατρέποντάς σε σε θύμα της.Τόσο απλό.

(εδώ είναι το βίντεο της συνέντευξης)
 

Φλέσσα: Επιμένει στη δήλωση για τα Τέμπη – «Όλοι μαζί σκοτώσαμε τα παιδιά, δεν φταίει καμία κυβέρνηση» (video)

5299770

Φλέσσα: Επιμένει στη δήλωση για τα Τέμπη – «Όλοι μαζί σκοτώσαμε τα παιδιά, δεν φταίει καμία κυβέρνηση» (video)

«Παραποιούνται οι δηλώσεις μου», δηλώνει η υποψήφια ευρωβουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία, Βίκυ Φλέσσα

Πέθανε σε ηλικία 57 ετών η ηθοποιός Ιφιγένεια Αστεριάδη – Πρωταγωνιστούσε στον «Τυχαίο θάνατο ενός αναρχικού»

Αστεριάδου

Πέθανε σε ηλικία 57 ετών η ηθοποιός Ιφιγένεια Αστεριάδη – Πρωταγωνιστούσε στον «Τυχαίο θάνατο ενός αναρχικού»

«Καλό ταξίδι Ιφιγένεια», έγραψε σε ανάρτησή του ο γνωστός σκηνοθέτης, Γιάννης Κακλέας

Ρεπόρτερ της ΕΡΤ αποθέωσε σε ζωντανή σύνδεση Ναν και Παναθηναϊκό – Αν και Ολυμπιακός (video)

ΕΡΤ Ναν

Ρεπόρτερ της ΕΡΤ αποθέωσε σε ζωντανή σύνδεση Ναν και Παναθηναϊκό – Αν και Ολυμπιακός (video)

«Δικαιώθηκε ο ΠΑΟ με αυτόν τον φοβερό παιχταρά, τον Κέντρικ Ναν», δήλωσε ο ρεπόρτερ της…

Aποθεώνει «Ζάρι» και Σάττι το BBC: Αvant-garde ηχητικό κολάζ με τύμπανα, reggaeton και ζουρνά

sati 5 1024x682 1

Aποθεώνει «Ζάρι» και Σάττι το BBC: Αvant-garde ηχητικό κολάζ με τύμπανα, reggaeton και ζουρνά

«Φέτος, υπάρχει μια αναζωογονητική τάση χωρών που χρησιμοποιούν αρχαίες μουσικές παραδόσεις για έμπνευση και Sτην…