NewsRoom
12/05/2022, 11:00

«Εμείς οι Γυναίκες...»

Η Lidl Ελλάς προωθώντας τις ίσες ευκαιρίες και την ισότητα των φύλων στο εργασιακό περιβάλλον προχωρά στην καμπάνια «Εμείς οι γυναίκες...» που ευαισθητοποιεί και αναδεικνύει την ικανότητα των γυναικών να ανταπεξέλθουν στον διπλό ρόλο της μητρότητας και της καριέρας.

NewsRoom 12/05/2022 | 11:00

Σε μια περίοδο που γίνεται πολλή συζήτηση για το φλέγον ζήτημα της ισότητας των φύλων, αλλά και των ίσων ευκαιριών για όλους, η Lidl Ελλάς αναλαμβάνει την ευθύνη να δημιουργήσει ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο αυτές οι αξίες είναι αδιαπραγμάτευτες. Η εταιρεία μάλιστα, θεωρώντας αυτές τις αξίες ζωτικής σημασίας αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η πρωτοβουλία της Lidl Ελλάς απαντά στο στερεότυπο που θέλει τον ρόλο της γυναίκας που επιλέγει να κάνει καριέρα, αλλά και οικογένεια ως «κόντρα ρόλο». Οι γυναίκες μπορούν και τα συνδυάζουν.

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες...» πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.  Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. 

Προβάλλοντας έξι γυναίκες, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία, η πρωτοβουλία αναδεικνύει την προσωπική ιστορία καθεμιάς από αυτές. Κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Μπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί! 

Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο και εν συνεχεία η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της, δίνοντας έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

Οι πρωταγωνίστριες

Δείτε τα τέσσερα πρώτα βίντεο από τα έξι της καμπάνιας «Εμείς οι γυναίκες...»

Σμαράγδα Λιάτσικου 

Η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής.
H Σμαράγδα Λιάτσικου το 2019, στα 46 της χρόνια, πέρασε πρώτη με ρεκόρ μονάδων στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γιατί πάντα είχε το όνειρο να γίνει γιατρός. Η ίδια δηλώνει «όταν κάτι το θέλεις πολύ το καταφέρνεις και το καταφέρνεις καλά».


Λένα Αρώνη 

Πώς συνδυάζεται η καριέρα με την οικογένεια;
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Λένα Αρώνη  δηλώνει: «Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που στην αρχή φοβήθηκα να συνδυάσω την καριέρα με τη δημιουργία οικογένειας. Παρόλα αυτά το τόλμησα, γιατί θέλει τόλμη… Εμείς οι γυναίκες πρέπει να είμαστε σίγουρες και να μην φοβόμαστε…Είμαστε πολύ δυνατές, αποτελεσματικές, αναντικατάστατες».


Μαρία Κακαλή 

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις την οικογένεια, τα παιδιά και την ενασχόληση με τα κοινά; 
Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή μοιράζεται τη δική της ιστορία: «Ποτέ δεν πίστεψα ότι τα παιδιά είναι εμπόδιο. Ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως φρένο στη δική μου εξέλιξη. Τα παιδιά με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να θέσω προτεραιότητες, να δουλέψω τη σχέση μου με τον σύντροφό μου…Είμαι πολύ περήφανη που έχω δημιουργήσει αυτήν την οικογένεια και αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, πάλι θα το τολμούσα»

Βασιλική Αδαμίδου 

Μια μητέρα σε έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης.
Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς τα τελευταία 12 χρόνια κατέχει μία απαιτητική θέση έχει καταφέρει να συνδυάσει την καριέρα με την οικογένεια, μία απόφαση που όπως δηλώνει η ίδια ήταν απόλυτα συνειδητή και απαιτούσε σωστές προτεραιότητες στον σωστό χρόνο.

 

Με την υπογραφή του ΟΗΕ για την ενδυνάμωση των γυναικών και την πιστοποίηση ισότητας

Η Lidl Ελλάς έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα. Επιπλέον αποτελεί 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που έχει λάβει την πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων.