Newsroom

Newsroom

Είναι εμπορικά νεκρό το facebook ;

Ο Ντέρεκ Μούλλερ είναι ο άνθρωπος πίσω από το Veritasium, ένα κανάλι στο youtube το οποίο είναι αφοσιωμένο στο να…

facebook crosses privacy lines

Ο Ντέρεκ Μούλλερ είναι ο άνθρωπος πίσω από το Veritasium, ένα κανάλι στο youtube το οποίο είναι αφοσιωμένο στο να προβάλλει πληροφορίες, μέσω βίντεο, για την επιστήμη και γενικά γύρω από ανακαλύψεις και επιστημονικά επιτεύματα.
Ο Μτ. Μούλλερ λοιπόν λαχταρά τις ημέρες εκείνες που η σελίδα του στο Facebook είχε μόνο μερικές χιλιάδες λάικ. Η σελίδα του έχει φτάσει τα 131.000 λάικ, λάικ τα οποία φαίνεται να δημιουργούν όμως πρόβλημα και γι’ αυτόν τον λόγο ανέβασε ένα βίντεο το οποίο έχει τίτλο, “facebook απάτη”.
Ο Muller ισχυρίζεται πως όλα έχουν να κάνουμε με μια ιδιορρυθμία του οικοσυστήματος του Facebook που έχει αναδειχθεί ως ένα υποπροϊόν του, σχετικά με τα “newsfeed”. Δηλαδή ισχυρίζεται πως το newsfeed έχει εξελιχθεί για την εμφάνιση περιεχομένου.
Με άλλα λόγια, όχι απλώς υπάρχουν ψεύτικα λάικ στο Facebook αλλά έχουν γίνει και πολύ κοινά, ακόμη και μεταξύ των σελίδων που αναζητούν νόμιμους οπαδούς. Θεωρεί λοιπόν το Facebook ως συνένοχο αφού επιτρέπει ψεύτικους λογαριασμούς να τρέχουν σαν σύνολα και να λειτουργούν ως ενδιάμεσος μεταξύ σελίδων και των πραγματικών οπαδών τους.
Ο ίδιος είδε μάλιστα κατακόρυφη πτώση στη σελίδα του και ας έχτισε (η σελίδα του) περισσότερα λάικ. Οι αναρτήσεις του εμφανίζονται στις Feeds News ψεύτικων όμως λογαριασμών που είχαν κάνει λάικ στη σελίδα του αλλά συγχρόνως που ποτέ δεν είχαν συναλλαγές με αυτήν ή οποιαδήποτε άλλη. Δεδομένου ότι ο αλγόριθμος του Facebook είναι φτιαγμένος για να ανταμείψει τις θέσεις που έχουν ισχυρή δέσμευση, τα ψεύτικα λάικ έκαναν τις δημοσιεύσεις του να μοιάζουν κακές.
Επί της ουσίας αυτό που λέει είναι πως παρά τα λάικ, επειδή οι λογαριασμοί ήταν εμφανώς ψεύτικοι, έβλαπταν την εικόνα και την αξιοπιστία του σάιτ του.
Η ιδέα ότι το Facebook έχει κάλπικους λογαριασμούς δεν είναι καινούργια. Έρευνα του 2012 του βρετανικού BBC ανέδειξε πόσο εύκολα τα ψεύτικα λάικ έχουν διαποτίσει το διαδίκτυο και τις ιστοσελίδες, με αποτέλεσμα να υπάρχει πραγματικό ζήτημα που θέτει σοβαρά ερωτήματα για την αξία των διαφημίσεων του Facebook.
Σύμφωνα με τον Τζεφ Σέλιγκ ειδικό στα σόσιαλ μίντια, το μάρκετινγκ του Facebook έχει βελτιωθεί ωστόσο το κουμπί “λάικ” αποδεικνύεται σχεδόν άχρηστο διαφημιστικά. 
Μάλιστα, πρέπει να σημειωθεί, πως το ίδιο το μέσο κοινωνικής δικτύωσης παραδέχθηκε πρόσφατα σε ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή, ότι το 11,2% των λογαριασμών του είναι ψεύτικο. Ωστόσο δεν έχει δημοσιεύσει πόσα λάικ είναι ψεύτικα.
Ο κ. Μούλλερ επισήμανε το “Paid-to-Like” ως μία εταιρεία που λειτουργεί με σελίδα του Facebook και δημοσίευσε φωτογραφίες των αποδείξεων εσόδων που καταβάλλονται από χρήστες για λάικ.
Εκπρόσωπος του μέσου είπε πως η εταιρεία έχει εργαστεί για να βελτιώσει τα αποτελέσματα από τις διαφημίσεις και δη με σχετική επιτυχία.
“Τα ψεύτικα λάικ δεν μας βοηθούν. Τα δύο τελευταία χρόνια έχουμε εστιάσει στο να αποδείξουμε ότι οι διαφημίσεις μας φέρνουν αποτελέσματα στις επιχειρήσεις.”
news247.gr, mashable.com

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

port223 scaled 1

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Πώς ανακαλύφθηκε η διάρρηξη