Στο Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», νοσηλεύεται στη ΜΕΘ μωρό ενός έτους, που βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό. Δεν έχει διασωληνωθεί και δεν έχει γίνει μέχρι στιγμής γνωστό, αν πάσχει από άλλα υποκείμενα νοσήματα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι γονείς του είναι τουρίστες που έχουν επισκεφτεί την Ελλάδα και κατά την παραμονή τους εκδηλώθηκαν τα συμπτώματα στο παιδί τους.
Πηγή: ertnews.gr
.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια