1,5 εκατ. ευρώ, το νέο όραμα του Κ. Μπακογιάννη

Αυτόν τον δήμαρχο οι κάτοικοι της πρωτεύουσας θα τον πληρώσουν ακριβά. Πολύ ακριβά μάλιστα.

Πέτρος Κατσάκος 25/09/2020 | 11:19

Αν νομίζετε πως με τα 1,8 εκατομμύρια ευρώ που πήγαν στα σκουπίδια ξεμπερδέψαμε με τα πανάκριβα πειράματα του Κώστα Μπακογιάννη, είστε βαθιά νυχτωμένοι. Αυτόν τον δήμαρχο οι κάτοικοι της πρωτεύουσας θα τον πληρώσουν ακριβά. Πολύ ακριβά μάλιστα. Γιατί αυτός ο δήμαρχος έχει όραμα. Και τα οράματα πληρώνονται. Από τους δημότες μεν, αλλά πληρώνονται.

Πριν καλά-καλά χωνέψουν οι Αθηναίοι το φιάσκο της πρώτης φάσης του Μεγάλου Περιπάτου, ήρθε η παράταξη της Ανοιχτής Πόλης και μας υπενθύμισε πως ο τραγέλαφος με τα βαμμένα οδοστρώματα, τις ζαρντινιέρες, τα παγκάκια και τις ουασινγκτόνιες ήταν μόνο η αρχή, καθώς στο προεκλογικό του πρόγραμμα ο Κώστας Μπακογιάννης έχει προϋπολογίσει να δαπανηθούν συνολικά 65 εκατομμύρια ευρώ για τις ανάγκες του «ωραιότερου περιπάτου της Ευρώπης». Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι τα 1,8 ήταν ψίχουλα μπροστά στο τελικό όραμα του Κώστα Μπακογιάννη, που μπορεί να μην έχει αποτυπωθεί ακόμα σε κάποια επιστημονική μελέτη, αλλά έχει τουλάχιστον κοστολογηθεί και αργά ή γρήγορα και αυτό θα πληρωθεί. Όπως πληρώνονται κάθε τρεις και λίγο και τα υπόλοιπα οράματα του δημάρχου της πρωτεύουσας.

Οραματίστηκε λοιπόν ο δήμαρχος πως η Αθήνα έχει την ανάγκη να προβληθεί αυτή τη δύσκολη για τους κατοίκους της εποχή ως μια «ζωντανή και αυθεντική πόλη». Κι αν δυσκολεύεται ο μέσος Αθηναίος να αντιληφθεί τι ακριβώς έχει στο μυαλό του ο Κώστας Μπακογιάννης και τι σημαίνει το «ζωντανή και αυθεντική πόλη», αρκεί που βρέθηκε μια διαφημιστική εταιρεία που θα χαράξει τη στρατηγική για την υλοποίηση του οράματος του δημάρχου, γιατί, όπως διαβάσαμε, «στην Choose κατοχυρώθηκε η προβολή της Αθήνας για 1,5 εκατ. ευρώ».

Σε μια εποχή που η Αθήνα αγωνιά για την επόμενη ημέρα και οι κάτοικοί της δεν ξέρουν τι θα τους ξημερώσει βλέποντας μόνο το αύριο, ευτυχώς που η πόλη διαθέτει έναν οραματιστή δήμαρχο που βλέπει πολύ πιο μπροστά και, αντί να αναλώνεται με τα φτηνά προβλήματα της καθημερινότητας, οραματίζεται και πληρώνει διαφημιστικές εταιρείες για «το επικοινωνιακό πλάνο της καμπάνιας, την ταυτότητά της, τους στόχους και τα εργαλεία, για την προώθηση της Αθήνας ως αυθεντικό και ζωντανό προορισμό» κι όποιος κατάλαβε... κατάλαβε. Κι αν κάποιος δεν κατάλαβε, και πάλι θα πληρώσει. Κι αν βγει κι αν δεν βγει κι αυτό το πείραμα, πάλι θα πληρωθεί.

Πηγή: Η Αυγή

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.