Τραγωδία στα Τέμπη: Απολογείται ο σταθμάρχης

Απολογείται σήμερα Σάββατο ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος βαρύνεται με κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα για τη σιδηροδρομική τραγωδία με τους 57 νεκρούς, κοντά στα Τέμπη.

treno

Ο συνήγορός του Στέφανος Παντζαρτζίδης, σε δηλώσεις του την Πέμπτη, είπε πως ο πελάτης του «αναλαμβάνει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί», τονίζοντας παράλληλα πως είναι συντετριμμένος από την τραγωδία. Επίσης, ο συνήγορος του 59χρονου δήλωσε πως αν και είναι νωρίς ακόμη για όλα, «θα πρέπει να μην κοιτάμε μόνο το δέντρο και να χάνουμε το δάσος» σημειώνοντας πως όλα τα υπόλοιπα θα μελετηθούν εφόσον ληφθεί το αντίγραφο της δικογραφίας.

Αντιμετωπίζοντας βαριές κατηγορίες αναμένεται σε λίγη ώρα να απολογηθεί ο μοιραίος για δεκάδες ανθρώπους σταθμάρχης της Λάρισας, με τη διαδικασία ταυτοποίησης των σορών με τη μέθοδο DNA να συνεχίζεται από τα ειδικά εγκληματολογικά εργαστήρια της Ελληνικής Αστυνομίας και τους νεκρούς μέχρι σήμερα να ανέρχονται σε 57 και τους ταυτοποιημένους σε 54.

Όλα τα μέχρι στιγμής στοιχεία συνηγορούν στο ότι ο σταθμάρχης δεν αντελήφθη ότι ο ίδιος είχε θέσει την επιβατική αμαξοστοιχία Intercity IC 62 στις ίδες ράγες στις οποίες ερχόταν αντιθέτως η εμπορευματική αμαξοστοιχία 63503.

Συγκεκριμένα, η μοιραία αμαξοστοιχία κινούνταν για περισσότερο από 16 λεπτά σε λάθος γραμμή και παρότι ο σταθμάρχης Νέων Πόρων τον είχε ενημερώσει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία είχε καθοδική πορεία προς Αθήνα, δεν αντέδρασε.

Ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων φέρεται να επικοινωνεί πως στις 23.05 η εμπορική αμαξοστοιχία ξεκινά από τον Σταθμό των Νέων Πόρων με κατεύθυνση προς Αθήνα. Ένα λεπτό πριν, έχει αναχωρήσει και η επιβατική αμαξοστοιχία από τη Λάρισα. Για 16 ολόκληρα λεπτά τα δύο τρένα βρίσκονται σε πορεία σύγκρουσης.

Ο σταθμάρχης όμως δεν αντέδρασε ούτε τότε, μιας και εξακολουθούσε να πιστεύει ότι είχε «κλειδώσει» το μοιραίο Intercity 62 στην γραμμή ανόδου προς Θεσσαλονίκη.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι με το που πήρε το τρένο τη λάθος τροχιά, ο σταθμάρχης της Λάρισας για 5 λεπτά μπορούσε να δει στην κονσόλα του Σταθμαρχείου ότι το τρένο έχει μπει στις ράγες της καθόδου. Στη συνέχεια η κονσόλα δεν παρέχει τη δυνατότητα στον σταθμάρχη να δει προς τα πού κινείται το τρένο.

Η επικοινωνία μεταξύ σταθμαρχών καταγράφεται βάση πρωτοκόλλου στο βιβλίο τηλεγραφημάτων, τον εποπτικό πίνακα κυκλοφορίας και το καταγραφικό των συνομιλιών.

Aμαμονή τέλος μετά απο 12 χρόνια: Ο Παναθηναϊκός επέστρεψε εκεί που αξίζει στο final -4

παο finel

Aμαμονή τέλος μετά απο 12 χρόνια: Ο Παναθηναϊκός επέστρεψε εκεί που αξίζει στο final -4

Ο μεγαλύτερος «άθλος» στη σύγχρονη ιστορία της Euroleague ολοκληρώθηκε και πλέον ο Παναθηναϊκός Aktor δίνει…

Γκρίνιες και παράπονα βουλευτών για υπουργούς στις συναντήσεις με Μητσοτάκη

μηστο ευρω

Γκρίνιες και παράπονα βουλευτών για υπουργούς στις συναντήσεις με Μητσοτάκη

Πολλά τα παράπονα των βουλευτών για συμπεριφορές κυβερνητικών αξιωματούχων στις συναντήσεις με Μητσοτάκη.