Δώρον άδωρον φαίνεται πως αποτελούσαν τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης του Survivor για τον ΣΚΑΪ, καθώς ο Ατζούν Ιλιτζαλί έχει συμπεριλάβει όρο στο συμβόλαιο για την παροχή των δικαιωμάτων προβολής του reality, εξασφαλίζοντας την εξίσωση τηλεθέασης – απόδοσης χρημάτων προς την εταιρεία του, Acun Medya. Ειδικότερα, εφόσον η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό ξεπερνά το 35%, το κανάλι καλείται να καταβάλει επιπλέον χρήματα. Ακόμη περισσότερα όταν ξεπερνά το 50%, κάτι που έχει γίνει.
Ουσιαστικά, αυτό σήμαινε πως όσο η τηλεθέαση αυξανόταν και ανέβαινε το αντίτιμο που ο σταθμός του Φαλήρου πουλούσε διαφημιστικό χρόνο, τόσο μεγαλύτερο μερίδιο είχε από τα έσοδα ο τούρκος παραγωγός. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, ο ΣΚΑΪ ξεκίνησε να πουλά το δευτερόλεπτο από 80 – 90 ευρώ όταν ξεκίνησε το reality και στη συνέχεια διπλασίασε την τιμή.
Στη συνέχεια, κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο τηλεοπτικός σταθμός του Γιάννη Αλαφούζου τροποποίησε την εν λόγω ρήτρα, εξισορροπώντας την κατάσταση και αποκομίζοντας περισσότερα κέρδη επί των διαφημιστικών εσόδων.
Επίσης, για να αυξηθούν ακόμη περισσότερο τα διαφημιστικά έσοδα από την προβολή του reality, που ομολογουμένως έχει μεγάλη απήχηση, και για να ισοσκελιστούν οι «ζημίες» που προκάλεσε η ρήτρα του Τούρκου, η διοίκηση του σταθμού αποφάσισε να διευρύνει τις εκπομπές αναφορικά με το Survivor και σε άλλες ζώνες, όπως λόγου χάρη στη μεσημεριανή.