Προσλήψεις αναπληρωτών: Αλαλούμ στην ειδική αγωγή καταγγέλλουν φιλόλογοι

Ανοιχτή Επιστολή φιλολόγων στην Ειδική Αγωγή στο υπουργείο Παιδείας, για το αλαλούμ με τις προσλήψεις

5399580

Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε με την ανοργανωσιά και την προχειρότητα με την οποία το ΥΠΑΙΘ προσπαθεί να επισφραγίσει τις καινοτομίες και την ποιότητα στην εκπαίδευση. Λίγο πριν ηχήσει το πρώτο κουδούνι στα σχολεία και ήδη στα άδυτα του Υπουργείου επικρατεί το χάος με τους αρμόδιους να αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στο ύψος των περιστάσεων και των ουσιαστικών απαιτήσεων στην εκπαίδευση.

Η πέτρα του σκανδάλου φαίνεται να είναι οι υπεράριθμες προσλήψεις στην Α/θμια…χωρίς στήριξη εκατοντάδες μαθητές στην Β/θμια –

Άπειρες, σύμφωνα με πληροφορίες εκπαιδευτικών, είναι οι περιπτώσεις δασκάλων και νηπιαγωγών οι οποίοι κατά την ανάληψη υπηρεσίας τους την τρέχουσα εβδομάδα διαπιστώνουν εμβρόντητοι ότι είναι υπεράριθμοι και ουδέποτε το συγκεκριμένο νηπιαγωγείο ή δημοτικό σχολείο δήλωσε κάποιο κενό, προτρέποντάς τους να προσφύγουν στην Α/θμια!

Κι ενώ το ίδιο το ΥΠΑΙΘ προωθεί και δημιουργεί πλασματικά κενά στην Α/θμια εκπαίδευση, εξακολουθεί να απαξιώνει την Β/θμια με ασύστολα κυνικό τρόπο δείχνοντας αναλγησία ακόμα και στον κλάδο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με αποτέλεσμα εκατοντάδες μαθητές να προστρέχουν σε ιδιωτική ΠΣ ή να μένουν αβοήθητοι.

 

Όλα τα παραπάνω έρχονται να επιβεβαιώσουν οι μαρτυρίες αναπληρωτών φιλολόγων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης οι οποίοι αμέσως μετά την τοποθέτησή τους διαπιστώνουν ότι δεν πληρούνται οι θέσεις προκειμένου ο εκάστοτε μαθητής να παρακολουθεί τις 11 και 12 ώρες που δικαιούται σύμφωνα με την διάγνωση και την αξιολόγηση των ΚΕΔΑΣΥ ή ακόμα χειρότερα επαληθεύουν ότι η Παράλληλη Στήριξη λειτουργεί με 7 μαθητές ανά έναν εκπαιδευτικό!

Όλα αυτά εύλογα οδηγούν σε απόγνωση τους αναπληρωτές φιλολόγους Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης οι οποίοι, αντί να αφοσιώνονται απρόσκοπτα στο δύσκολο και απαιτητικό έργο τους, καλούνται να επωμιστούν επιπρόσθετα βάρη και να «αναπληρώσουν» τις φειδωλές προσλήψεις του ΥΠΑΙΘ! Ελλείψεις, παραλείψεις, κενά, δυσλειτουργία στην Ειδική Αγωγή Β/μιας εκπαίδευσης και ταυτόχρονα υπεράριθμοι στην Α/θμια! Ωστόσο, αμηχανία και άγνοια για καίρια θέματα που αφορούν την Παράλληλη στήριξη εκφράζουν οι πρόσφατες δηλώσεις της αρμόδιας Υπουργού κα. Ν. Κεραμέως στον σταθμό «Παρασκηνιακά» σήμερα 06/09/2022.

Επιτέλους το ΥΠΑΙΘ να φανεί αντάξιο των περιστάσεων! Να απολογηθεί για την ευνοϊκή μεταχείριση ορισμένων ειδικοτήτων και να τοποθετηθεί ευθέως χωρίς ελιγμούς και υπεκφυγές για την κατά τα άλλα «ολόπλευρη ενίσχυση της παρεχόμενης δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης» που ευαγγελίζεται η Υπουργός κα. Ν. Κεραμέως στην εν λόγω συνέντευξή της!

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ

Ρεπόρτερ της ΕΡΤ αποθέωσε σε ζωντανή σύνδεση Ναν και Παναθηναϊκό – Αν και Ολυμπιακός (video)

ΕΡΤ Ναν

Ρεπόρτερ της ΕΡΤ αποθέωσε σε ζωντανή σύνδεση Ναν και Παναθηναϊκό – Αν και Ολυμπιακός (video)

«Δικαιώθηκε ο ΠΑΟ με αυτόν τον φοβερό παιχταρά, τον Κέντρικ Ναν», δήλωσε ο ρεπόρτερ της…

Aποθεώνει «Ζάρι» και Σάττι το BBC: Αvant-garde ηχητικό κολάζ με τύμπανα, reggaeton και ζουρνά

sati 5 1024x682 1

Aποθεώνει «Ζάρι» και Σάττι το BBC: Αvant-garde ηχητικό κολάζ με τύμπανα, reggaeton και ζουρνά

«Φέτος, υπάρχει μια αναζωογονητική τάση χωρών που χρησιμοποιούν αρχαίες μουσικές παραδόσεις για έμπνευση και Sτην…

Ραγκούσης: «Μακάρι να κάνω εγώ λάθος» – Τα στοιχεία για τις Ευρωεκλογές και το «καμπανάκι»

Ραγκούσης

Ραγκούσης: «Μακάρι να κάνω εγώ λάθος» – Τα στοιχεία για τις Ευρωεκλογές και το «καμπανάκι»

Ο Γιάννης Ραγκούσης με μια μακροσκελή ανάρτηση προειδοποιεί για τις Ευρωεκλογές

Τέμπη – Αποκάλυψη: Αυτά είναι τα ηχητικά των συνομιλιών πριν και μετά το «νεκρό» 11λεπτο (audio)

ΤΕΜΠΗ Ατυ

Τέμπη – Αποκάλυψη: Αυτά είναι τα ηχητικά των συνομιλιών πριν και μετά το «νεκρό» 11λεπτο (audio)

Στο ηχητικό ντοκουμέντο που δημοσιεύει το documentonews.gr ακούγεται ο σταθμάρχης της Λάρισας να συνομιλεί με άγνωστο άντρα (όχι…