Newsroom

Newsroom

Νέο "χτύπημα" στην αγορά αυτοκινήτου

Ακόμη ένα «χτύπημα» δέχεται η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου καθώς από την 1η Ιανουαρίου του 2011 αλλάζουν οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης…

Ακόμη ένα «χτύπημα» δέχεται η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου καθώς από την 1η Ιανουαρίου του 2011 αλλάζουν οι συντελεστές τέλους ταξινόμησης στα επιβατηγά Ι.Χ. με την καθιέρωση νέων ορίων εκπομπών καυσαερίων ως Euro5 και Euro6 που θέτει η Ε. Ε. Πρακτικά σημαίνει για τους εισαγωγείς αλλά και τους εμπόρους πως όσα αυτοκίνητα καινούρια αλλά και μεταχειρισμένα εισαγωγής είναι στα τελωνεία της χώρας θα πρέπει να εκτελωνιστούν το αργότερο έως τις 31/12/2010 καθώς, με την έλευση του νέου έτους, τα μεν καινούρια δεν θα μπορούν να εκδώσουν πινακίδες κυκλοφορίας ενώ στα μεταχειρισμένα εισαγωγής το κόστος εκτελωνισμού θα είναι τόσο υψηλό που αυτομάτως θα κάνει απαγορευτική την εισαγωγή τους.

Με έγγραφο που απέστειλε η γενική γραμματεία φορολογικών και τελωνειακών θεμάτων του υπουργείου Οικονομικών χθες σε όλα τα τελωνεία της χώρας με αριθμό ΔΕΦΚ/5048297/ΕΞ2010/19-11-2010 Δ.Υ.Ο. Ενημερώνει όλους τους αρμόδιους φορείς πως διαμορφώνονται οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης, αλλά και πως καθιερώνονται νέα όρια εκπομπών καυσαερίων ως Euro5 και Euro6 που πρέπει να πληρούν τα οχήματα.

Μάλιστα από την 1η Ιανουαρίου του 2011 απαγορεύεται ρητά η ταξινόμηση καινούριων αυτοκινήτων εάν αυτά δεν πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 ή 6. Οσον αφορά στους νέους συντελεστές των Τελών Ταξινόμησης, αυτοί διαμορφώνονται από 5% έως και 50% στα οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές των Κανονισμών 715/2007 και 692/2008 (Euro5 & Euro6) ενώ στα Euro4 οι συντελεστές διαμορφώνονται από 14% έως και 142% (ενώ είναι 5% – 50% έως στις 31/12/2010).

Στα οχήματα που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro3, Euro2 και Euro1 οι συντελεστές των Τελών διαμορφώνονται από 24% έως και 334% ενώ στα συμβατικά Ι.Χ. οι συντελεστές διαμορφώνονται από 37% έως και 346%.
Η αλλαγή των συντελεστών Τέλους Ταξινόμησης αναμένεται να επισπεύσει τον εκτελωνισμό χιλιάδων καινούριων αυτοκινήτων τα οποία πληρούν τις εκπομπές ρύπων Euro4 καθώς μετά την πάροδο του 2010 κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δεν θα μπορεί να εκδώσει πινακίδες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στα υπόλοιπα κράτη μέλη. Αποτέλεσμα των νέων μέτρων θα είναι να δοθούν πινακίδες σε χιλιάδες καινούρια Ι.Χ. τα οποία θα διατεθούν στην αγορά σε άκρως δελεαστικές τιμές.

Οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, επίσης, έχουν τη δυνατότητα να πληρώνουν χαμηλό τελωνείο μέχρι τέλος του έτους στα οχήματα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro4 καθώς από την 1η Ιανουαρίου του 2011 το κόστος εκτελωνισμού θα κάνει απαγορευτικές τις εισαγωγές μεταχειρισμένων Ι.Χ. που πληρούν τις εκπομπές ρύπων Euro4.

http://www.imerisia.gr

K. Παπαδάκης για Μιχαλολιάκο: «Το δικαστήριο δεν ήταν υποχρεωμένο να προβεί σε αποφυλάκιση» (video)

mixaloliakos

K. Παπαδάκης για Μιχαλολιάκο: «Το δικαστήριο δεν ήταν υποχρεωμένο να προβεί σε αποφυλάκιση» (video)

Το δικαστήριο όφειλε να εξετάσει αν ο κρατούμενος θεωρείται επικίνδυνος για τέλεση νέων εγκληματικών πράξεων,…

Το… σκέφτεται η Χαμάς για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, νέοι ισραηλινοί βομβαρδισμοί

gaza 7

Το… σκέφτεται η Χαμάς για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, νέοι ισραηλινοί βομβαρδισμοί

Κατάρ, Αίγυπτος και ΗΠΑ αναμένουν την απάντηση του παλαιστινιακού ισλαμιστικού κινήματος - «Αν πρέπει να…

Σε κρίσιμη κατάσταση το 5χρονο αγοράκι που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στην Πειραιώς

2ddc1139 418e 49d4 89e5 2ee2952e483b

Σε κρίσιμη κατάσταση το 5χρονο αγοράκι που παρασύρθηκε από αυτοκίνητο στην Πειραιώς

Διασωληνωμένο στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Παίδων - Πιο ελαφρά τραυματίστηκαν τα δύο μεγαλύτερα αδέλφια του