Newsroom

Newsroom

Νέα τιμολογιακή πολιτική εξήγγειλε η ΔΕΗ – Επιστρέφει 30 εκ ευρώ στους συνεπείς καταναλωτές της

Σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους καταναλωτές της Χαμηλής και Μέσης τάσης ανακοίνωσε την Πέμπτη η ΔΕΗ με την εφαρμογή της νέας τιμολογιακής της πολιτικής, αλλά και με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές. 

1081590 3

Σημαντικά οικονομικά οφέλη για τους καταναλωτές της Χαμηλής και Μέσης τάσης ανακοίνωσε την Πέμπτη η ΔΕΗ με την εφαρμογή της νέας τιμολογιακής της πολιτικής, αλλά και με το πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό για το έτος 2016 θα επιστραφεί στους καταναλωτές σε όσους έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2015. Αυτό σημαίνει πως 30 εκατομμύρια ευρώ θα επιστραφούν στους συνεπείς καταναλωτές.

Η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ 

Α. Δημιουργία Νέου Εταιρικού Τιμολόγιου 
Η ΔΕΗ σχεδίασε ένα νέο τιμολογιακό προϊόν με την ονομασία «Εταιρικό Τιμολόγιο – Corporate» με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές χρεώσεις που προσφέρεται σε μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεις και Ομίλους που έχουν πανελλαδικά πολλά και διαφορετικά σημεία εξυπηρέτησης των πελατών τους. 

Β. Πελάτες Μέσης Τάσης 
Επέκταση των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμολογίων που αφορούν μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις με ετήσιες καταναλώσεις ανά παροχή άνω των 13GWh και στις παροχές με ετήσιες καταναλώσεις άνω των 10GWh και μείωση των υπόλοιπων τιμολογίων

Γ. Πελάτες Χαμηλής Τάσης 
Μετά την ουσιαστική μείωση τον Ιούλιο του 2014 του τιμολογίου Γ21 που απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματικούς χώρους, όπως, εμπορικά καταστήματα, εργαστήρια, μικρομεσαίες βιοτεχνίες, , κτίρια γραφείων, μειώνεται σήμερα και το τιμολόγιο Γ22 για τους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες με ισχύ μεγαλύτερη από 25KVA. 
Το νέο «Εταιρικό Τιμολόγιο – Corporate» θα διατίθεται από την 1η Σεπτεμβρίου 2015 ενώ οι μειώσεις στα τιμολόγια Μέσης και Χαμηλής Τάσης θα εφαρμοστούν από την 1η Οκτωβρίου 2015. 

Δ. Επιβράβευση Συνεπών Πελατών 
Η ΔΕΗ επιστρέφει στους συνεπείς οικιακούς πελάτες, το διπλάσιο της αξίας της πάγιας χρέωσης σε κάθε εκκαθαριστικό λογαριασμό για το έτος 2016, δηλαδή σε όσους έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2015. Με αυτόν τον τρόπο η Επιχείρηση επιστρέφει περίπου €30.000.000, στους συνεπείς καταναλωτές της. 
  
Γενικά η ΔΕΗ με τη νέα εμπορική και τιμολογιακή της πολιτική, επιστρέφει συνολικά πάνω από €80.000.000 στους πελάτες της, επιβραβεύοντας τους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές και στηρίζοντας μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις οι οποίες κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες συμβάλλουν στη διατήρηση θέσεων εργασίας και στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου.»

(φωτο αρχειο eurokinissi)

Οργισμένη ανάρτηση Κασσελάκη: «Ο Μητσοτάκης είναι ο πρωθυπουργός που επί των ημερών του αποφυλακίζεται ο Μιχαλολιάκος»

6182087

Οργισμένη ανάρτηση Κασσελάκη: «Ο Μητσοτάκης είναι ο πρωθυπουργός που επί των ημερών του αποφυλακίζεται ο Μιχαλολιάκος»

Ευθεία επίθεση προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη έκανε ο Στέφανος Κασσελάκης σχετικά με την αποφυλάκιση του…

Θρίλερ στο Κιλκίς: Επιτέθηκε στους γονείς του και απείλησε αστυνομικούς με τσεκούρι – Έσπασε και το περιπολικό

Τσεκο΄θρι

Θρίλερ στο Κιλκίς: Επιτέθηκε στους γονείς του και απείλησε αστυνομικούς με τσεκούρι – Έσπασε και το περιπολικό

Ο 51χρονος άνδρας όταν εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς τους επιτέθηκε εκ νέου με ένα μικρότερο…

Οικογένεια Φύσσα για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Mέγιστη προσβολή των θυμάτων της Χρυσής Αυγής»

5777998

Οικογένεια Φύσσα για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Mέγιστη προσβολή των θυμάτων της Χρυσής Αυγής»

«Ο εν λόγω καταδικασθείς για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης δεν έχει επιδείξει κανένα ίχνος μεταμέλειας από…

Η καλύτερη διασκευή του «Ζαριού» έγινε από μαγαζί με κάρβουνα – «Τηλέφωνο θα πάρω τον Κολίτσα, Τρίκαλα καλέ όχι Καρδίτσα…» (video)

Σαττι

Η καλύτερη διασκευή του «Ζαριού» έγινε από μαγαζί με κάρβουνα – «Τηλέφωνο θα πάρω τον Κολίτσα, Τρίκαλα καλέ όχι Καρδίτσα…» (video)

Υποψηφιότητα για την καλύτερη διαφήμιση της χρονιάς θέτει το συγκεκριμένο μαγαζί