Άσχημα τα νέα για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος θα αγωνιστεί στο δεύτερο ματς της σειράς τον τελικών της Α1 κόντρα στον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ, χωρίς τον Εστέμπαν Μπατίστα.
Η προετοιμασία των «πράσινων» για το παιχνίδι της Τετάρτης ξεκίνησε σήμερα, αλλά ο Ουρουγουανός σέντερ δεν μπόρεσε για ακόμη μία φορά να προπονηθεί με τους συμπαίκτες του και αρκέστηκε σε ατομικό πρόγραμμα. Ο Μπατίστα, ο οποίος δεν αγωνίστηκε επίσης σε κανέναν από τους αγώνες της ημιτελικής φάσης εναντίον του ΠΑΟΚ, δεν υπολογίζεται από τον Σωτήρη Μανωλόπουλο.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια