Κάτω από τις παντόφλες της καγκελαρίου, υπάρχει το σύνθημα: «Charlie Hebdo, η εφημερίδα που χαλαρώνει – Τώρα και στα γερμανικά».
Η εκδοτική εταιρεία αποφάσισε να επεκταθεί στη γερμανική αγορά, καθώς οι μέτοχοι θεωρούν ότι έχει μεγάλες προοπτικές.
Το πρώτο τεύχος θα αποτελείται από 16 σελίδες και θα βασίζεται σε μεταφράσεις κειμένων και σκίτσων του γαλλικού περιοδικού.
Στην πορεία, όμως, θα προσαρμοστεί απόλυτα στις γερμανικές ανάγκες και στην τοπική επικαιρότητα.
Το «Charlie Hebdo» πουλά περίπου 60.000 φύλλα τη βδομάδα στη Γαλλία και έχει άλλους 50.000 συνδρομητές.
Στη Γερμανία αναμένεται να σταλούν 70.000 αντίγραφα και στην πορεία, ανάλογα με τις πωλήσεις, να οριστεί το τιράζ.