Από το δείγμα των 4.698 προσώπων που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα, προκύπτει πως τον κεντρώο υποψήφιο Εμανουέλ Μακρόν ψήφισε μεγάλος αριθμός στελεχών επιχειρήσεων (34%), καθώς κι οι μικρομεσαίοι επαγγελματίες (27%).
Ψήφο στο Μακρόν έδωσε το 32% των πολιτών με υψηλό εισόδημα (άνω των 3.000 ευρώ τον μήνα), ομάδα στην οποία η Λεπέν έχει απήχηση μόλις κατά 14%.
Η εικόνα ανατρέπεται τελείως αναφορικά με τα εισοδήματα κάτω των 1.250 ευρώ: εκεί την Λεπέν προτιμά το 32% και μόλις 12% τον Μακρόν.
Την Μαρίν Λεπέν ψήφισε αρκετά μεγάλος αριθμός εργατών (36%), έναντι ενός ποσοστού μόλις 17% που δήλωσε πως θα ψήφιζε τον πρώην υπουργό Οικονομίας.
Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, η προσωπικότητα του Μακρόν έλκει περισσότερο τους έχοντες πτυχίο (30%), ενώ αντίθετα η Λεπέν είναι ελκυστική σε κοινωνικές ομάδες με μεσαία και χαμηλή μόρφωση (30%).
Όσον αφορά τον Φρανσουά Φιγιόν, σύμφωνα με την έρευνα της Ipsos-Sopra, το 46% των πολιτών άνω των 70 ετών ψήφισε τον δεξιό υποψήφιο, ενώ αντίθετα μόλις το 9% των ηλικίας 18-24 ετών και το 8% των ηλικίας 25-34 ετών έδειξαν προτίμηση στο πρόσωπό του.
Αντιθέτως, ο αριστερός υποψήφιος Ζαν-Λυκ Μελανσόν, είναι εκείνος που περισσότερο απ’ όλους προσελκύει την ψήφο των νέων: 31% στο ηλικιακό φάσμα μεταξύ 18-24 ετών.
Όσον αφορά τους δύο τελικούς διεκδικητές, τον Μακρόν προτίμησε το 29% των ηλικίας 25-34 ετών, το 21% των 35-49 ετών, το 22% στους 50-59 ετών και το 26% στο φάσμα 60-69 ετών.
Η Λεπέν είχε απήχηση στο 23% του φάσματος μεταξύ 25-34%, στο 29% του 35-49 ετών, του 26% των ηλικιών 50-59 ετών και στο 19% των ηλικιών 60-69 ετών.