Κάθε χρόνο, η βρετανική εταιρεία John Lewis προσπαθεί να εντυπωσιάσει με το διαφημιστικό σποτ που επιλέγει να δημιουργήσει, τα χρήματα που δαπανά για να κάνει πράξη την ιδέα και το αποτέλεσμα που πάντοτε δέχεται την κριτική από τον Τύπο και τους καταναλωτές.
Φέτος, διέθεσε 8 εκατ.ευρώ για το διαφημιστικό που μεταφέρει την ιστορία ενός μικρού κοριτσιού που είχε όνειρο ν’ αποκτήσει ένα τραμπολίνο. Ο πατέρας της δεν μπορούσε να το αρνηθεί κι ενώ η μικρή κοιμόταν, το συναρμολόγησε στον κήπο τους.
Δείτε όμως τι έγινε