Newsroom

Newsroom

Διαβάστε πως γράφουν και απειλούν οι χρυσαυγίτες

ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο άρθρο της Κουναλάκη στην Καθημερινή:”Η κοινοτοπία του κακού” «Η κοινοτοπία της παροξυντικής αυτοϊκανοποίησης» (Η ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ ΛΟΓΟΔΙΑΡΡΟΙΑ ΜΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΒΡΙΤΗΣ…

ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο άρθρο της Κουναλάκη στην Καθημερινή:”Η κοινοτοπία του κακού”

«Η κοινοτοπία της παροξυντικής αυτοϊκανοποίησης» (Η ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ ΛΟΓΟΔΙΑΡΡΟΙΑ ΜΙΑΣ ΧΑΡΙΤΟΒΡΙΤΗΣ ΧΟΡΤΑΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΦΥΤΩΡΙΟ ΤΩΝ ΜΜΕ)
Σε μια χώρα όπου κατηγορήθηκε (από μια θλιβερή, αθεράπευτα ιουδαιομανή και παλιμπαιδίζουσα γραία κι έναν αβάσταχτα ελαφρό, βολεψία και ανελλήνιστο «ιστορικό».. ερευνητή) ως … εθνικιστής (sic!) ο Τσίπρας, για τις δηλώσεις του ότι όσοι αποδέχονται τις οδηγίες της Τρόικα δεν είναι πατριώτες, αντιλαμβάνεται κανείς ότι έχει εξαφανιστεί οριστικά ο «αποχρών λόγος» και το «όργανο» της Λογικής.
Οπότε η ανάλυση των νοηματικών εμεσμάτων της καθεστωτικής διανόησης πρέπει να διενεργείται με επιπλέον εξωλογικούς όρους και πολυδυναμικές μεθοδολογίες. Σ’ αυτό το πλαίσιο θ’ αποπειραθούμε να εξετάσουμε τα πρόσφατα γραφόμενα από το «fault bijoux της επανάστασης» την Ξένια Κουναλάκη σχετικά με το Κίνημα. (http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_12/04/2012_43…)
Σωστά αναρωτήθηκε «ποια είναι;» ο Συναγωνιστής που επεσήμανε το πρόσφατο άρθρο της εναντίον μας. Δεν πρόκειται για απλή συνεπωνυμία με τον πασίγνωστο «μαϊντανώτατο» (βλ. υπερθετικός του μαϊντανός) συνασπισμένο βολευτή : Η καθεστωτική ανθελληνίς amica curiae, με την εξακολουθητική άνεση της κλεψιτυπίας αλλότριων κειμένων και το περίσσιο θράσος του συστημικού αποβλήματος, είναι (κατά το ληξιαρχείον του Αμβούργου) το καμπυλούχο και χυμώδες εκβλάστημα του κωμικοτραγικού ραδιοτηλεοπτικού μαϊντανού Πετράν Κουναλάκη, του … τιτανοτεράστιου ντελικανή της αριστεράς, του κόκκινου βαρώνου «φόν Κλάψεν ουντ Κλάσεν», που «εργάστηκε» ως επαγγελματικό στέλεχος του ΚΚΕ Εσωτερικού και αργότερα έγινε βουλευτής του Συνασπισμού, (απ’ τον οποίο ως «αέρινος τριπλέρ» αποχώρησε το 2003 για να ενταχθεί στο ΠΑΣΟΚ, ενώ τώρα σαλιαρίζει με τη ΔΗΜΑΡ !)
Αυτή η γερμανοθρεμμένη εμμονοϊδεακή αντιπατριώτισσα, χαρμάνι Hamburger και Ντάκου, τέως «γλυκό μουτράκι της Νέας Ελληνικής Τηλεόρασης» και νυν καλο..βαλμένη μουτράκλα της παρασιτικής ομοταξίας των μεταπολιτευτικών καθεστωτικών χρυσοκάνθαρων, είναι μία από τους εξακολουθητικούς ζηλωτές πολέμιους του Κινήματός μας. Εκλεκτό και διορισμένο μέλος του εθνοαποδομητικού εσμού της αστικής δημοσιο(πορνο)γραφίας και ταυτόχρονα της μεταμαρξιστικής σαβουροδιανόησης, αφειδώς προικοδοτημένη με την παλιλαλία ενός κενού και ρηχού λόγου, με τον προδιαγεγραμμένο εύκολο και άκοπο πλουτισμό, τον άθλιο και απάνθρωπο φιλοτομαρισμό και τον πάγιο, εκκεντρικό παρασιτικό καταναλωτισμό του είδους της.
Δίχως ανταποδοτική έχθρα και γεμάτοι φιλάνθρωπη διάθεση αντιλαμβανόμαστε ότι, η γυναίκα πυροδοτείται ανηλεώς από τις ενορμητικές ώσεις ενός άλυτου συμπλέγματος της Ηλέκτρας, που την τυραννάει αδιάκοπα (παρατείνοντας παρακινδυνευμένα την εφηβεία της και διατηρώντας πολλών ειδών εφεκτικές και ανεκπλήρωτες ψυχοβιολογικές αναπληρώσεις της) : Στα 41 χρόνια της δεν έχει ακόμη μπορέσει να υπερβεί τον «Super Vati» που της χάρισε η …. χιουμορίστρια Κλωθώ και της φορτώνει ακόμη επίμονα η … χιουμορίστρια Άτροπος. Πώς να υπερβεί άλλωστε η δύστηνη τέτοιο Έβερεστ της πολιτικής σκέψης και της αγωνιστικής δράσης, (τέτοιον παλληκαρά που όταν ήρθε στο φώς … εγονάτισε ο Ψηλορείτης). Γι’ αυτό τροχοδρομεί ακούραστη, μέχρι να απογειωθεί τελικά και να πετάξει από το μπουντουάρ της στον απεριόριστο αιθέρα, ξεπερνώντας επιτέλους τον ένα και μοναδικό, προμηθεϊκής κλίμακας πατέρα της.
Αν εστιάσει κάποιος στην μικροπολιτική σχολιογραφία της βασσαρίδος Ξένιας θα διαπιστώσει άμεσα ότι πρόκειται για μια σειρά αλληλοδιάδοχων ύβρεων, για ένα χαλαρό άθροισμα από διανοητικά αποβλήματα δίχως την παραμικρή λογική τεκμηρίωση, που απλούστατα αποσκοπεί να αντιπαρέλθει ύπουλα την κάθε αντίθετη άποψη χωρίς καν να την συζητήσει, εφαρμόζοντας με συνέπεια τις ντιρεκτίβες των αφεντικών της. Τα νοηματικά ευένδοτα και στερεοτυπικά κείμενα της, εκτός από την λεκτική και γνωστική πενία της, το δυσφορικό σολοικιστικό kitsch και τον ιδεακό μηρυκασμό, αποκαλύπτουν επιπλέον ως νοοτροπία μια sine nobilitatis κυνική αλαζονεία, μια πληβειακή παραφορά, έναν ίμερο έξαψης απέναντι σε όποιον διατυπώνει ουσιαστικά αντίθετη άποψη από την «θεολογία της». Για την επί το λαϊκότερον Κουναλάκαινα (κλίνεται κατά περίπτωση όπως το δράκαινα ή το γνάθαινα) με τον μοσχαναθρεμένο αριστερό μποβαρισμό της, είναι αυτομάτως κατηγορούμενος οποιοσδήποτε εκφράσει έστω και αβληχρές επιφυλάξεις για την εγκυρότητα των απόψεων της τρυφερής αγέλης της ή έστω κάποιες αντιθέσεις στην καθεστωτική αστομαρξιστική θρησκεία του αντιπατριωτισμού.
Σ΄ ένα άρθρο της («Οι απάτριδες της τέχνης»), απόψυγμα μπουρδολογίας με μνημειακής διάστασης ανθελληνική ένταση, η … ατίθαση Ξένια είχε γράψει σ’ ένα οργασμικό crescendo παθιασμένου αντιπατριωτισμού : «…Μοιάζει σήμερα σχεδόν αφύσικο για ένα νέο άνθρωπο να είναι πατριώτης με την κυριολεκτική έννοια της λέξης, να συγκινείται με εθνικά σύμβολα, ύμνους και παρελάσεις». Είναι συνεπώς άμεσα κατανοητό ότι, αφού για αυτήν την σύγχρονη θηλυκιά Μπουκόφσκυ ο πατριωτισμός είναι «αφύσικος», τότε εύλογα ο Εθνικισμός είναι η «γέενα του πυρός» και οι Χρυσαυγίτες ένσαρκοι κλιποθικοί δαίμονες. Στην Πατρίδα μας οι φερ’ ειπείν κοιλεντερωτοί «διανοούμενοι» και οι ασπόνδυλοι κονδυλοφόροι της μεταπολίτευσης όχι απλά δεν αντιμετωπίζουν την πραγματικότητα με την προσήκουσα αξιολογική ουδετερότητα, άλλα όσο στενότερη είναι η σύνδεσή τους με το Καθεστώς του ραγιάδικου προτεκτοράτου, τόσο μεγαλύτερη και στρεβλότερη είναι η συστηματική παρερμηνεία και διαστροφή της πραγματικότητας που συνειδητά διαπράττουν.
Σ’ αυτήν την πινακοθήκη των αγυρτών ανήκει βεβαίως και η περί ης ο λόγος ξένη «επιστήμων» Ξένια που εκπροσωπεί με συνέπεια την πολυπληθή «αριστερή» εκδοχή του σάπιου, χλιδάτου και ξιπασμένου καθεστωτικού φέουδου της δημοσιογραφίας. Η Κουναλάκαινα γεννημένη στο Αμβούργο της αμερικανοκρατούμενης Δυτικής Γερμανίας και απόφοιτος της Γερμανικής Σχολής Αθήνας, σπούδασε στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας «Επικοινωνία και ΜΜΕ», ενώ από το 1994 στρογγυλοκάθισε στην «αστοσυντηρητική» Καθημερινή, όπου πριν λίγα χρόνια ανέλαβε και επικεφαλής στο τμήμα διεθνών ειδήσεων (για να χαλκεύει ευκολότερα και συντονισμένα τα βολικά στο Καθεστώς ψέματα διεθνούς προέλευσης). Επίσης διατηρεί δική της εβδομαδιαία στήλη στις «Απόψεις» της κοσμοπολίτικης φυλλάδας, απ’ όπου βομβαρδίζει το εύπλαστο ανοϊκό κοινό με τα νοηματικά της εμέσματα επί παντός του πολιτικού και πολιτιστικού επιστητού. Αυτή η σκληρά εργαζόμενη δημοκράτισσα, η φίλη των προλεταρίων και των λαθροεισβολέων, εργάζεται επιπλέον και στην ΕΡΤ από το 1995, προφανώς λόγω …. του λαμπρού της μοναδικού ταλέντου και της ευρυμάθειάς της (αρχικά έπαιξε στο δελτίο ειδήσεων, κατόπιν ως παραγωγός -δλδ. μπόλικο μπικικίνι-και παρουσιάστρια της τηλεοπτικής εκπομπής ART NET, ενώ τα τελευταία χρόνια αυτό το ακατάβλητο τέρας πολυμάθειας παρουσιάζει και την ραδιοφωνική «Ατζέντα της Εβδομαδας» στο Γ’ Πρόγραμμα της ΕΡΤ, μιαν εκπομπή με πολιτιστικό περιεχόμενο, από την οποία εκτοξεύει χείμαρρους σηπτικής παραπληροφόρησης και υποκουλτούρας με περισπούδαστο ύφος, μέσα από τα μονίμως σουφρωμένα χειλάκια και την ευρεία μεσοδόντιο κονικλοειδή σχισμή των άνω κοπτήρων της (ανατομικούς χαρακτήρες που της προσδίδουν ένα περίγραμμα χεφνερικού bunny κι ένα ναζι-άρικο συριγμό στην φθόγγωση του λόγου).
Η χαϊδεμένη «ροδοκόκκινη» γεροντομπέμπα του αστικού κράτους (που βαίνει ήδη στην 5η δεκαετία της ζωής της και είναι μητέρα μιας 13χρονης έφηβης) όταν δεν μυκτηρίζει ότι εθνικό με θρασεία οίηση, πλανάται από εθελοτύφλωση και ηθελημένα προσπαθεί ν’ αποπλανήσει όσους την διαβάζουν. Αυτή η ανεπιτήδευτα αήθης και προκλητική στάση, μακροπρόθεσμα επάγει βεβαίως πολλά κακά στην ελληνική κοινωνία λόγω της άγνοιας και των ψευδών που επισυνάπτει στην «κοινή γνώμη». Ίδωμεν ! Το μέλλον θα δείξει εάν εν τέλει η παραχαράκτρια της αλήθειας και διαφθορέας των συνειδήσεων εισπράξει το επιτόκιο της σε εμπτυσμό (είτε σε δόσεις είτε εφάπαξ) ή σε χλευαστική απαξίωση.
Αν μας αξιώσει η τύχη κάποτε να μας παραχωρήσει αυτή η …. καλλιεργημένη και λεπταίσθητη επικοινωνιακή διάνοια μια vis a vis συνέντευξη «εφ’ όλης της ύλης», έχουμε προσχεδιάσει να την ρωτήσουμε ένα ευρύ φάσμα ερωτήσεων, όπως π.χ.: « … Πείτε μας πολυπόθητη, στην διαμόρφωση της δικής σας Weltanschauung (βλ. κοσμοθεώρησης) έπαιξε ρόλο εκτός από τον «Ερωτόκριτο του Σοσιαλισμού» μπαμπά σας και η αισθητική επίδραση της Herbertstraße της γενέθλιας πόλης σας ; Πιστεύετε αίφνης ότι οι βαματσαρικές ταντρικές πρακτικές είναι σε θέση να διασφαλίσουν μιαν … ευρύτερη επικοινωνία και επιτυχή σταδιοδρομία στον χώρο των ΜΜΕ ; Θεωρείτε ότι καλώς διενεργείται η βορειοκορεατική προσωπολατρία του εκάστοτε «υπέρτατου ηγέτη» της μακρινής χώρας ή μήπως έχετε να προτείνετε διαδικαστικές βελτιώσεις της ; Μα γιατί άτακτο κορίτσι θέλετε να μας αποκλείσετε από την «δημόσια σφαίρα» και να «ξεμπροστιάσετε τις καταβολές και τα ινδάλματα» του Γενικού Γραμματέα μας; Γιατί πιπιλάτε τόσο επίμονα την … από ετών σαλιωμένη καραμέλα του παρλαπίπα μπαμπά σας για «εγκληματίες» δήθεν στελέχη του Κινήματός μας και ζητείτε την άδικη παρέμβαση του νόμου σε βάρος μας;…».
Ατυχώς η φανταιζί Κουναλάκαινα επιθυμεί να «ξεμπροστιάσει» -δηλαδή να αποκαλύψει μέσω αντιπαράθεσης- τις ιδεολογικές καταβολές και τα ινδάλματα, ημών και της ηγεσίας μας μονολογώντας από τον άμβωνά της, δίχως διάλογο ή έστω δυνατότητα απάντησης εκ μέρους μας. Καθίσταται έτσι παράτολμα και ανόητα φιλοπαίγμων εν ου παικτοίς : τόσον οι ιδεολογικές μας καταβολές, τα πεδία ιδεολογικοπολιτικής μας αναζήτησης και οι κοσμοθεωρητικοί μας άξονες, όσον άλλωστε και τα ινδάλματα που καθορίζουν αλλά δεν περιορίζουν τα ιδεώδη μας είναι παγκοίνως γνωστά και κατ’ επανάληψη διακηρυγμένα. Περιττή λοιπόν, έως βλακείας, η άκαιρη προσπάθεια της Ξένιας να εμφανιστεί ως πρωτοπόρος «κομίστρια γλαυκών εν Αθήναις», ξερνώντας ασταμάτητα δαιμονολογικούς αφορισμούς και θυμωμένα νιαουρίσματα. Η στάση της καταμαρτυρεί μιαν υφέρπουσα ιδιάζουσα ψυχολογική εμμονή σε αυτοπιστοποητικές, αυτοϊκανοποητικές μανιέρες, που εκπτύσσονται με φρενήρη τρόπο. Αντιμετωπίζουμε ένα ιδιάζον θηλυπρεπές ψυχοσύνδρομο με λεκτικές εκφάνσεις άλλοτε ως οδυρμό Μελεαγρίδος άλλοτε ως μυκηθμό κατά την ψαύση της ζώνης Gräfenberg. Αρχικά είναι αξιοπρόσεκτο. Η συρροή των κρίσεων το εκφυλίζει σε χαχόλικη κοινοτοπία.
Είναι στ’ αλήθεια κρίμα που η σκηνικώς θάλλουσα και λαλίστατη Ξένια δηλώνει : «Όπως μοιάζει αδιανόητη μια συνέντευξη με τον Χίτλερ σήμερα, εξίσου σουρεαλιστική θα έπρεπε να ηχεί οιαδήποτε υπόνοια διαλόγου με τη Χρυσή Αυγή». Κανείς όμως γλυκυτάτη δεν ξέρει το μέλλον. Για τούτο η φράση «θα έπρεπε» είναι μάταιη. Γιατί πάντα πρέπει κανείς να σκέφτεται με την πιθανολογική λογική του ΛΟΤΤΟ «κι αν σου κάτσει;».
Η Ιστορία έχει … απερινόητα γούστα και κάποτε -γεμάτη γνήσια μπρετονική διάθεση- μπορεί να μας χαρίσει άφθονο χρόνο για εκτενή σουρεαλιστικό διάλογο με την αξιοπρόσεκτη πολέμιά μας, που αρέσκεται να κειμενογραφεί σε βάρος μας χρησιμοποιώντας ενίοτε και σουρεαλιστικές συνθέσεις τύπου Vorzügliche Leiche. Έναν εκτενή και κομψό διάλογο, με πλατιά αντικείμενα τύπου «Πολιτιστικής Ατζέντας» (…δικής μας όπως επιλογής), ένα διάλογο δίχως την βία των λέξεων, σε μια πλατιά, οικογενειακής σύνθεσης μάζωξη, τύπου παρωχημένης βεγγέρας.
Είναι αξιοσημείωτο ότι στην προπαγανδιστική ντιρεκτίβα της εναντίον μας η ξένη αυτής της Πατρίδας Ξένια, επικαλείται ως επιπλέον επιχείρημα της (μεταξύ ελεεινών συκοφαντιών, ύβρεων και απαξιωτικών ειρωνειών) τη «μεγάλη έρευνα του «Ιού» της «Ελευθεροτυπίας» για τη Χρυσή Αυγή» !. Δηλαδή ως εχέγγυο της ακατάσχετης χολερικής ψευδολογίας εναντίον μας, «ρώτα και το μπάρμπα μου τον ψεύτη», αναφέρεται το πιασάδικο συκοφαντικό και ψευδολόγο χύδην κουαρτέτο του τέως τεγοπουλικού έμπολα. (Τους ίδιους που σε συνεργασία με τον ψευδόμενο μπαμπάκα της «έθαψαν» αυθαίρετα με ασύστολα ψεύδη τον ταλαίπωρο παπα – Αλεβιζόπουλο ως «πράκτορα της χούντας» επ’ ωφελεία των σαϊεντολόγων φίλων τους). Όμως «τι να πει κανείς για .. την ψυχή της αλληνής», δικό της το άρθρο δικές της κι οι πηγές.
Άλλωστε περί προσωπικού ήθους ουδείς λόγος, η γυναίκα προ ετών μετέφρασε και αντέγραψε επακριβώς σχεδόν ολόκληρα αποσπάσματα από την κριτική διαφόρων βιβλίων της Sarah Boxer σχετικά με τα ιστολόγια στο «The New York Review of Books», παρουσιάζοντας την μετάφραση ως δικό της πρωτότυπο άρθρο ! Μάλιστα ! Μιλάμε για τέτοιο σεβάσμιο υπόδειγμα «ηθικής αξιοπιστίας» και ογκόλιθο «επαγγελματικής συνέπειας». Άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες!
Γεγονός είναι πως με την ορκισμένη αντίπαλό μας ως αντικείμενο δεν πλήττεις εύκολα : Η Κουναλάκαινα πλην του κωμικού star μπαμπά της και της επιτηδευμένα σταρλετικής πόζας της είναι επίσης γνωστή και για την ενίοτε λίαν σκαμπρόζικη γλώσσα της (εδώ δεν εννοούμε το ενδοστοματικό μυώδες όργανο) : όταν π.χ. προ τετραετίας απεκάλεσε τους ανά το πανελλήνιο ιστολόγους «ιερόδουλες του κυβερνοχώρου». Άλλοτε πάλιν από την έξαψή της παθαίνει ένα οξύ διαλείπον παραλήρημα, όπως πρόσφατα όταν στηλίτευσε ανηλεώς τους κριτές του πασοκάνθρωπου βλαχογιάπη Κωστόπουλου γράφοντας : «Τρίβουν τα χέρια τους διάφοροι συμπλεγματικοί που δεν κατάφεραν να χωνέψουν την ενσάρκωση του greek dream στο πρόσωπο του Πέτρου Κωστόπουλου, τη διαδρομή Βόλος – Αθήνα – Παρίσι – Φιλοθέη – Μύκονος». Εδώ πράγματι η ξένη Ξένια υπερέβαλε εαυτήν, δηλώνοντας εμμέσως πλην σαφώς ότι, αυτή ως ακομπλεξάριστη αντελήφθη και χώνεψε την ονειρική ενσάρκωση στο πρόσωπο του πράσινου τσοπανοπρίγκηπα.
Επίσης στο ενεργητικό της ταλαντούχου προοδευτικιάς εγγράφεται ότι ήταν υποψήφια με την οργάνωση δημοσιογράφων της Δημοκρατικής Αριστεράς του κυρ Φανούρη Κουβέλη στο ψηφοδέλτιο της ΔΗ.ΜΕ(Δημοσιογραφικής Μεταρρύθμισης) για τις τελευταίες εκλογές στην ΕΣΗΕΑ (μαζί με άλλους γνωστούς προοδευτικούς πρασινοροδοκόκκινους συντρόφους όπως π.χ. ο «ελληναράς» Γκαζέτ Καπλάνι, οι διάσημοι «τηλεαπρόσωποι» Βασίλης Λυριτζής και Κάτια Μακρή, ο δοκησίσοφος Πάσχος Μανδραβέλης κι ο μουμιοποιημένος Ριχάρδος Σωμερίτης).
Εμείς οι Εθνικιστές του Λαϊκού Συνδέσμου, οι «καταραμένοι Χρυσαυγίτες» προσπαθούμε πάσει δυνάμει ν’ ακολουθήσουμε την τροχιοδεικτική πρόταση της ξένης Ξένιας : «Απαιτείται λοιπόν εκστρατεία ενημέρωσης της κοινής γνώμης». Πράγματι απαιτείται πολύπλευρη και πολυεπίπεδη εκστρατεία ενημέρωσης της κοινής γνώμης για να ξυπνήσει και να καταλάβει ο Λαός ποιά αντεθνικά σκύβαλα και πλουτοκρατικά ηθικά σκουπίδια τον κοροϊδεύουν, ξεπουλάνε την Πατρίδα και υπονομεύουν το Έθνος στην περίοδο της μεταπολίτευσης, τρωγοπίνοντας, διασκεδάζοντας και θησαυρίζοντας στην υγεία των ραγιάδων υποτελών τους.
Απαιτείται και διεξάγεται ασταμάτητος αγώνας Λαϊκής Αφύπνισης και Εθνικής Αντίστασης, ενάντια στους ξένους Επικυρίαρχους και εισβολείς, στους ντόπιους δουλοπρίγκηπες διαχειριστές τους και στους χρυσοπληρωμένους κράχτες και κοπρίτες λιβανιστές τους, που παριστάνουν τους … προοδευτικούς ιδεολόγους.
Σε ότι γράφει η Ξένια Λούξεμπουργκ -λάθος γραφίδος- Κουναλάκη για την «τελευταία γιαγιά-κάτοικο του Αγίου Παντελεήμονα», την διαβεβαιώνουμε πως η γιαγιά είναι απόλυτα ενήμερη. Ήμασταν και θα είμαστε δίπλα της ΕΜΕΙΣ. «Δεν ήξερε, δεν γνώριζε», την διασώσαμε, μας ρώτησε, την ενημερώσαμε, κατάλαβε τα ψέματα των αγυρτών του Καθεστώτος. Τώρα την προφυλάσσουμε ! ΕΜΕΙΣ ! Όπως τις φαμίλιες μας, όπως αυτή την Πατρίδα, την ιστορία της και τη Σημαία της !
Είναι απολύτως βέβαιο πως γνωρίζουμε και ξέρουμε καλά και για όσους (λίγους) μένουν δίπλα μας και για όσους μένουν καλοβαλμένοι πολύ μακριά μας. Η πάλη των ιδεών έχει την δικιά της αυθύπαρκτη και εν πολλοίς άχρονη λειτουργία. Όμως σε ότι αφορά το κοινωνικοπολιτικό δρώμενο, η παράμετρος του χρόνου ενέχει τεράστια βαρύτητα. Εμείς μάθαμε να περιμένουμε επί 31 χρόνια και άσχετα με την εκλογική αριθμητική ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ! Έτσι ή αλλιώς. Ο χρόνος τρέχει κι επιδρά καταλυτικά και ρηξικέλευθα. Για να το αποδώσουμε στην… μητρική της ξένης Ξένιας γλώσσα : «Kommt Zeit, kommt Rat, Kommt Attentat!»
Πολύ πρόσφατα, ευρισκόμενη σε προεκλογικό προφητικό οίστρο η «ήδιστος κόρη δυσεκνίπτου πατρός» έγραψε : «….οι Έλληνες ψηφοφόροι θα στοιχηθούν σαν τζάνκι, βγαλμένα από βιβλίο του Μπάροουζ και θα οδεύσουν με σκυμμένο το κεφάλι στην κάλπη. Εξαρτημένοι από ένα παλαιοκομματικό σύστημα, που αναπαράγει το πελατειακό κράτος, όπως φάνηκε και από τις νυχτόβιες τροπολογίες των τελευταίων ημερών. Και πιθανότατα την ύστατη στιγμή θα συσπειρωθούν γύρω από την, τρισκατάρατη πλην οικεία, θαλπωρή του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ.»
Εμείς οι άξεστοι και απολίτιστοι Χρυσαυγίτες θέλουμε να της τονίσουμε πως εξαρτημένοι από το σύστημα που αναπαράγει το πελατειακό κράτος είναι κατ’ αρχήν το σκυλολόϊ της κρατικοδίαιτης σπείρας των τσανακογλειφτών δημοσιογράφων και οι σαλιαρογραφιάδες του εργολαβικού τύπου, στα οποία ανήκει από χρόνια.
Δεν μας χρειάστηκαν οι πρόσφατες «νυχτόβιες τροπολογίες» για να κατανοήσουμε την πάσα της πολιτικής πρέζας από τους καθεστωτικούς λαθρέμπορες ελπίδων και την επιδιωκόμενη ανανέωση-ανακύκλωση του πελατειακού κοινοβουλευτικού πορνείου.
Σαν σκυφτά, στοιχημένα πρεζόνια από κείμενο του Μπάροουζ, θα προχωρήσουν στην κάλπη οι αγορασμένοι, οι προσκυνημένοι, οι συνένοχοι και τα τσιράκια του μεταπολιτευτικού χαμαιτυπείου. Οι δεξιοί και αριστεροί κάθε απόχρωσης, πόρνες, πελάτες και προαγωγοί του.
Από την άλλη θα είμαστε Εμείς, καλώς (για μας) ή κακώς (για τους άλλους). Οι Έλληνες ψηφοφόροι του Ελληνικού Κινήματος του Λαϊκού Εθνικισμού. Στοιχημένοι στην μαχητική μας παράταξη, με το κεφάλι και τις Σημαίες Ψηλά !
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ !
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!
Θ.Π.

Αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: Οι οργισμένες αντιδράσεις που φέρνουν έφεση στο προκλητικό βούλευμα

4944461

Αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: Οι οργισμένες αντιδράσεις που φέρνουν έφεση στο προκλητικό βούλευμα

Μετά την θύελλα αντιδράσεων ο εισαγγελέας Εφετών Λαμίας αναμένεται να ασκήσει έφεση στο βούλευμα, αναφέροντας ότι ο Νίκος Μιχαλολιάκος δεν πληροί…

Βίντεο-σοκ στο Νιου Τζέρσεϊ: Πατέρας αναγκάζει τον 6χρονο γιο του να τρέξει στο διάδρομο μέχρι θανάτου

gymnastirio

Βίντεο-σοκ στο Νιου Τζέρσεϊ: Πατέρας αναγκάζει τον 6χρονο γιο του να τρέξει στο διάδρομο μέχρι θανάτου

Η υπόθεση είναι ανατριχιαστική καθώς παρακολουθούμε τον αδίστακτο πατέρα να κάνει βασανιστήρια στο 6χρονο παιδάκι…

Βίντεο-ντοκουμέντο από Ακρόπολη: Η στιγμή που οι χλαμυδοφόροι μπαίνουν ανενόχλητοι στον Ιερό Βράχο

3

Βίντεο-ντοκουμέντο από Ακρόπολη: Η στιγμή που οι χλαμυδοφόροι μπαίνουν ανενόχλητοι στον Ιερό Βράχο

Φαίνεται η στιγμή που οι χλαμυδοφόροι μπαίνουν χαμογελαστοί, χωρίς κανείς να τους ενοχλήσει, στον αρχαιολογικό…