Επί δύο ολόκληρα χρόνια, 2019 – 2021, δεν υπήρξε καμία πρόοδος στο έργο. Με μόνο κερδισμένο τον εργολάβο, ο οποίος αύξησε τα έσοδά του από τις αποζημιώσεις κατά 19,5 εκατ. ευρώ για τον πρώτο μόνο χρόνο στασιμότητας του έργου.
Φέτος το καλοκαίρι, τους έπιασε ο οίστρος. Εντελώς ξαφνικά και χωρίς να έχει υπάρξει καμία πρόοδος, ανακοίνωσαν την έναρξη δοκιμαστικών δρομολογίων. Αυτό βεβαίως θα ήταν μια εξαιρετική είδηση, αν δεν αποσκοπούσε αποκλειστικά στο να δείξουν ότι κάτι… κινείται, αφού ανακοίνωσαν την έναρξη των δοκιμαστικών δρομολογίων, χωρίς να έχουν πρώτα εγκαταστήσει πλήρως τη λεγόμενη «τρίτη γραμμή», αυτή που ηλεκτροδοτεί το μετρό, ώστε να μπορεί να κινείται αυτόνομα.
Η εγκατάσταση της οποίας είχε ξεκινήσει πριν από τις εκλογές του 2019 κι ακόμη δεν κατάφεραν να την ολοκληρώσουν. Ετσι, τα δοκιμαστικά δρομολόγια θα ξεκινήσουν, φαίνεται, χειροκίνητα. Σπρώχνοντας δηλαδή ή και σέρνοντας τους συρμούς.
Τα ψέματα όμως κοστίζουν
Το 2019, μόλις το 38% των Θεσσαλονικέων υποστήριζε τη λύση της παραμονής των αρχαίων της Βενιζέλου στη θέση τους. Σήμερα, ύστερα από 2 χρόνια αδράνειας και διαψεύσεων, το ποσοστό αυτών που δεν τους εμπιστεύονται, αναγνωρίζοντας ως καλύτερη λύση την παραμονή των αρχαίων στη θέση τους, έχει αυξηθεί στο 62%. Κι αν συνεχίσουν έτσι, έπεται και συνέχεια…
*Ο Γιάννης Μυλόπουλος είναι καθηγητής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, πρώην πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε.
Πηγή: Η Εφημερίδα των Συντακτών
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr