Υπό διωγμόν τα ντιζελοκίνητα από τις γερμανικές πόλεις

Με απόφαση των γερμανικών δικαστηρίων δύο ακόμα πόλεις, η Κολωνία και η Βόνη, υποχρεώνονται να διώξουν τα ντιζελοκίνητα αυτοκίνητα από το κέντρο τους.

Germany cars

Η διορία τους λήγει τον Απρίλιο του 2019 και η απαγόρευση θεωρείται επιβεβλημένη μια και καθυστερεί να υλοποιηθεί η δέσμευση της κυβέρνησης για βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

Η Κολωνία και η Βόνη προστίθενται έτσι στον κατάλογο των πόλεων (όπου ήδη βρίσκονταν η Στουτγάρδη, η Φραγκφούρτη και το Βερολίνο) οι οποίες θα απαγορεύσουν τα ντιζελοκίνητα οχήματα παλαιάς τεχνολογίας από τους δρόμους που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη ατμοσφαιρική ρύπανση.

Το Αμβούργο αποφάσισε αυτοβούλως την περασμένη άνοιξη να “εξορίσει” τα αυτοκίνητα αυτά από δύο περιοχές του κέντρου.

Στην Κολωνία, η απαγόρευση θα ισχύσει για ολόκληρο το κέντρο της πόλης ενώ στη Βόνη θα απαγορευτούν τα παλιά οχήματα από δύο δρόμους, σύμφωνα με την απόφαση που έλαβε το τοπικό διοικητικό δικαστήριο. Ωστόσο η  τοπική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι δεν συμφωνεί με την απόφαση και ότι ότι θα ασκήσει έφεση.

Για να αποφευχθούν οι περιορισμοί αυτοί η κυβέρνηση διαπραγματεύεται εδώ και πολλούς μήνες με τις αυτοκινητοβιομηχανίες τρόπους ώστε τα παλαιά ντιζελοκίνητα να καταστούν λιγότερο ρυπογόνα. 

Παρά τις αρχικές επιφυλάξεις τους, οι εταιρείες Volkswagen και Daimler συμφώνησαν να “αναβαθμίσουν” τα οχήματα αυτά, για παράδειγμα προσθέτοντας τους φίλτρα σωματιδίων, όμως μόνο μέχρι το ποσό των 3.000 ευρώ και μόνο σε λίγες πόλεις που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο πρόβλημα ρύπανσης. Η BMW αρνείται προς το παρόν να συμμετάσχει στη χρηματοδότηση αυτών των επισκευών πριν από το 2020.

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

port223 scaled 1

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Πώς ανακαλύφθηκε η διάρρηξη