Newsroom

Newsroom

Στο μάτι του κυκλώνα η Boeing: «Δεκάδες» προβλήματα στην παραγωγή του 737 Max

Σε ελέγχους της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές»

2024 03 12 081210

Έλεγχοι της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (FAA) στη διαδικασία παραγωγής του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max της Boeing, έπειτα από συμβάν κατά το οποίο αποκολλήθηκε πλαίσιο, στο αρχικό στάδιο πτήσης της Alaska Airlines τον Ιανουάριο, αποκάλυψαν «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές», ανέφερε χθες Δευτέρα η εφημερίδα New York Times.

Εξωτερικός προμηθευτής της Μπόινγκ, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.

Ούτε η FAA, ούτε η Μπόινγκ, ούτε η Σπίριτ απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς, όπως αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Νωρίτερα χθες, ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Παράλληλα ο Μάικλ Ουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Μπόινγκ ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.

Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Μπόινγκ προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».

Η Μπόινγκ πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Ξέφραγο αμπέλι οι εγκαταστάσεις του ΗΣΑΠ: Γύρισαν ταινία ερωτικού περιεχομένου σε σταθμό του Ηλεκτρικού!

omonoia3

Ξέφραγο αμπέλι οι εγκαταστάσεις του ΗΣΑΠ: Γύρισαν ταινία ερωτικού περιεχομένου σε σταθμό του Ηλεκτρικού!

Η ΣΤΑ.ΣΥ. προάγει τον… «ερωτικό» πολιτισμό και μάλιστα με διεθνείς παραγωγές

«Ποτέ δεν πήρα φακελάκι με 500 ευρώ» υποστηρίζει ο γιατρός του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου

Καλλιάνος

«Ποτέ δεν πήρα φακελάκι με 500 ευρώ» υποστηρίζει ο γιατρός του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου

Απάντηση δίνει ο καθηγητής Αγγειοχειρουργικής που παρακολουθούσε τον πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου ότι αποδέχτηκε χρηματικό…

23 λόγους για τους οποίους θα κινηθεί δικαστικά για τον θάνατο του πατέρα του ο Γ. Καλλιάνος

kallianos

23 λόγους για τους οποίους θα κινηθεί δικαστικά για τον θάνατο του πατέρα του ο Γ. Καλλιάνος

Απευθυνόμενος στη διοίκηση του νοσοκομείου «Αττικόν», το Διοικητικό Συμβούλιο της Επαγγελματικής Ένωσης Αγγειοχειρουργών Ελλάδος (ΕΕΑΕ), στην…

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια έως και 10 μόρια σε συνεργασία με το ΚΔΒΜ Πελοποννήσου στη σχολική ψυχολογία και στην ειδική αγωγή

eikona2

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια έως και 10 μόρια σε συνεργασία με το ΚΔΒΜ Πελοποννήσου στη σχολική ψυχολογία και στην ειδική αγωγή

Η έναρξη των μαθημάτων του επόμενου κύκλου είναι 17 Μαΐου 2024.