Πρόστιμα 670.000 ευρώ σε εισπρακτικές για οχλήσεις και προσβολές οφειλετών

«Καμπάνα» από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε δύο εισπρακτικές για παραβιάσεις της νομοθεσίας και αθέμιτες πρακτικές

eispraktiki

Δύο διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 670.000 ευρώ σε ισάριθμες Εταιρείες Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις, επέβαλε το υπουργείο Ανάπτυξης.

Ειδικότερα:

doValue Greece – Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (A.E.Δ.Α.Δ.Π.): Η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης επέβαλε διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 435.000 ευρώ στη συγκεκριμένη εταιρεία επειδή:

-προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις για ενημέρωση οφειλετών περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμων οφειλών οι οποίες είχαν υποβληθεί σε ρύθμιση που τηρούταν χωρίς, όμως, να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη εκ μέρους της εταιρείας επιβεβαίωση αυτών (πρόστιμο ύψους 385.000 ευρώ) και

-προέβη σε αθέμιτη πρακτική επιδεικνύοντας προσβλητική συμπεριφορά με χρήση καταφανώς προσβλητικών εκφράσεων εναντίον οφειλέτη κατά την ενημέρωσή του περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής (πρόστιμο ύψους €55.000).

Cepal Hellas – Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις (A.E.Δ.Α.Δ.Π.): Η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης επέβαλε διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους 235.000 ευρώ στη συγκεκριμένη εταιρεία επειδή:

-προέβη σε επαναλαμβανόμενες οχλήσεις οφειλέτη περί ύπαρξης ληξιπρόθεσμης οφειλής χωρίς να έχει προηγηθεί η απαιτούμενη εκ μέρους της εταιρείας επιβεβαίωση αυτής καθώς και σε ενέργειες αναγκαστικής εκτέλεσης με έκδοση διαταγής πληρωμής κατά του οφειλέτη, παρά το γεγονός ότι η οφειλή είχε υποβληθεί σε ρύθμιση βάσει δικαστικής απόφασης στο πλαίσιο του ν.3869/2010 και τηρούνταν απαρέγκλιτα και

-προέβη σε αναθέσεις εντολών σε Εταιρείες Ενημέρωσης Οφειλετών για ενημέρωση των οφειλετών για ληξιπρόθεσμες οφειλές τους οι οποίες  είχαν υποβληθεί σε δικαστική ρύθμιση και τηρούνταν απαρέγκλιτα.

Το καταναλωτικό κοινό μπορεί να ενημερώνεται για θέματα που αφορούν την προστασία του καταναλωτή στην γραμμή 1520 καθώς και να υποβάλλει καταγγελίες για παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση του υπουργείου.

Καρυστιανού: Πρέπει να παίρνω ηρεμιστικό πριν ακούσω τον Μητσοτάκη να μιλάει για τα Τέμπη (video)

Μαρία Καρυστιάνου 1296x864 1

Καρυστιανού: Πρέπει να παίρνω ηρεμιστικό πριν ακούσω τον Μητσοτάκη να μιλάει για τα Τέμπη (video)

«Για ακόμη μια φορά η συνέντευξη έγινε σε πολύ ασφαλές περιβάλλον, με δημοσιογράφο ένα συγγενικό…

Η απίστευτη αποκάλυψη του Ματίας Αλμέιδα για τη μάχη του με την κατάθλιψη: «Είχα πρόβλημα με το αλκοόλ, νόμιζα ότι θα πεθάνω»

5990083

Η απίστευτη αποκάλυψη του Ματίας Αλμέιδα για τη μάχη του με την κατάθλιψη: «Είχα πρόβλημα με το αλκοόλ, νόμιζα ότι θα πεθάνω»

Συγκλονίζουν όσα αναφέρει ο Ματίας Αλμέιδα στην αυτοβιογραφία του

Συγκλόνισε ο Δημήτρης Παπανικολάου: «Σχολεία έδιωχναν την κόρη μου λόγω αυτισμού» (video)

παπανικολαου

Συγκλόνισε ο Δημήτρης Παπανικολάου: «Σχολεία έδιωχναν την κόρη μου λόγω αυτισμού» (video)

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης ο πρώην μπασκετμπολίστας προέβη σε μια συγκλονιστική αποκάλυψη σχετικά με την…

Πορτοσάλτε: Επίθεση στους εργαζόμενους της ΕΡΤ και όχι στον Ζούλα για το «κόψιμο» της λειτουργίας της Μ. Τετάρτης – Η απάντηση της ΠΟΣΠΕΡΤ (video)

Πορτοσάλτε

Πορτοσάλτε: Επίθεση στους εργαζόμενους της ΕΡΤ και όχι στον Ζούλα για το «κόψιμο» της λειτουργίας της Μ. Τετάρτης – Η απάντηση της ΠΟΣΠΕΡΤ (video)

Ο Άρης Πορτοσάλτε προτίμησε να επιτεθεί στους εργαζόμενους της δημόσιας τηλεόρασης και να αφήσει στο…