Για να συνδράμουν έσπευσαν ρυμουλκά, ενώ και δύτες συνέβαλαν τα μέγιστα για να μειωθεί η κλίση του πλοίου.
Το πλοίο βρίσκεται στον Πειραιά από τον Ιανουάριο του 2015 καθώς είχε κατασχεθεί λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ΝΑΤ πριν από περίπου 15 ημέρες είχε ζητήσει να δοθεί άδεια για να μετακινηθεί στη θαλάσσια περιοχή της Ελευσίνας σε «νεκροταφείο πλοίων», ωστόσο για να γίνει αυτή η διαδικασία χρειαζόταν δικαστική απόφαση. Έτσι, και σε συνδυασμό με την συνεχιζόμενη απεργία των δικηγόρων δεν εκδόθηκε έγκαιρα η απόφαση και το πλοίο παρέμεινε δεμένο στο λιμάνι του Πειραιά.
Ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς επρόκειτο μάλιστα να θέσει στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας τη διενέργεια ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού για την εκποίηση πώληση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου πλοίου από το λιμάνι του Πειραιά που βρίσκεται στην περιοχή αρμοδιότητας του ΟΛΠ.
(φωτο Yannis Kemmos)