Ο πρώην υπουργός Εσωτερικών, Αργύρης Ντινόπουλος, σε μια προσπάθεια να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα, δίνει εξηγήσεις, με γραπτή του ανακοίνωση, σχετικά με το σάλο που ξέσπασε έπειτα από δηλώσεις του στις οποίες υποστήριξε ότι ο Φώτης Κουβέλης «πληρώθηκε καλά».
Αναφέρει ότι το βίντεο –που άγνωστοι προσπάθησαν να εξαφανίσουν από το YouTube- είναι προϊόν υποκλοπής και υποστηρίζει πως εννοούσε ότι «ο Φώτης Κουβέλης πήρε την πληρωμή του από τον ΣΥΡΙΖΑ που, αφού τον έβαλαν μαζί με τον κ. Καμμένο να σύρει την χώρα σε εκλογές μετά τον πέταξαν στον κάλαθο των αχρήστων».
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια