Newsroom

Newsroom

Πότε μπορείτε να πάρετε αποζημίωση από μια αεροπορική εταιρεία

Δικαίωμα αποζημίωσης έχουν όλοι οι επιβάτες σε περίπτωση που η πτήση τους έχει καθυστερήσει ή είναι υπεράριθμοι.

5964c79e1dc5242b748b47cd

Τα ποσά κυμαίνονται ανάλογα με την απόσταση

. Για καθυστερήσεις από τρεις ώρες και άνω η αποζημίωση είναι:

• 250 ευρώ για απόσταση 1.500 χλμ. ή λιγότερο.

• 400 ευρώ για απόσταση 1.500-3.500 χλμ.

• 600 ευρώ για απόσταση 3.500 χλμ. ή περισσότερο.

Εάν η πτήση σας ακυρωθεί, επίσης σας αναλογεί ένα ποσό (εξαρτάται από την απόσταση της πτήσης) υπό τη μορφή αποζημίωσης.

Για καθυστέρηση ή ακύρωση πτήσης εκτός χωρών της Ε.Ε., δεν δικαιούστε αποζημίωση παρά μόνο εάν επιλέξετε να μην ταξιδέψετε (πρέπει να λάβετε επιστροφή χρημάτων για την πτήση σας).

Σε περίπτωση που η καθυστέρηση προκύψει λόγο καιρικών συνθήκων ή απεργίας υπάλληλων του αεροδρομίου τότε δεν δικαιούστε αποζημίωση .

Η AirHelp, που αναλαμβάνει τη μεσολάβηση με τις κατά τόπους Αρχές ή τις αεροπορικές εταιρείες για λογαριασμό των επιβατών, δίνει συμβουλές για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κανείς προκειμένου να υποβάλει αίτηση αποζημίωσης.

• Εχετε στα χέρια σας τις πληροφορίες του ταξιδιού (αριθμό πτήσης, αεροπορική εταιρεία, ημερομηνία και ώρα της πτήσης).

• Αντίγραφο της ταυτότητάς σας (ή διαβατηρίου) και του δρομολογίου της πτήσης.

• Παραπομπή στον νόμο από τον οποίο προστατεύεστε (EC 261).