Ένας ακόμη «πονοκέφαλος» έρχεται να προστεθεί για τον τεχνικό του Παναθηναϊκού. Αυτή τη φορά θύμα είναι ο Τζέιμς Γκιστ!
Ο κορυφαίος μέχρι τώρα παίκτης των «πρασίνων», επέστρεψε από την Βαρκελώνη με θλάση στον οπίσθιο μηριαίο, κάτι που σημαίνει ότι θα μείνει εκτός δράσης για τουλάχιστον 2 εβδομάδες.
Η φροντ λάιν του Παναθηναϊκού αποδυναμώνεται ακόμη περισσότερο, μιας κι εκτός του Γκιστ τραυματίας είναι και ο Όγκνιεν Κούζμιτς. Ο Αμερικανός φόργουορντ προστίθεται στη μεγάλη λίστα των παροπλισμένων, όπου ήδη βρίσκονται οι Νίκος Παππάς, Βλαδίμηρος Γιάνκοβιτς και Λευτέρης Μποχωρίδης.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια