Από το No Politica; που είχε επικαλεστεί η Θύρα 7 όταν έβγαλε ανακοίνωση (σ.σ πανό) για τον Παύλο Φύσσα, οι φίλοι του Ολυμπαικού έφτασαν στο σημείο να απειλούν για… ραντεβού στις κάλπες προφανώς για την παραπομπή του προέδρου τους σε δίκη για τα στημένα παιχνίδια.
Το πανό που ανάρτησαν στο χθεσινό παιχνίδι της Ευρωλίγκας κόντρα στον Παναθηναϊκό, έχει προκαλέσει ποικίλα σχόλια στα social Media
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια