O πρώην και ο νυν προπονητής του Ολυμπιακού καλούν τον κόσμο της ομάδας να γεμίσει το Γ. Καραϊσκάκης για να βοηθήσει την UNICEF. Στις 13 Αυγούστου ο Ερνέστο Βαλβέρδε θα επιστρέψει στο Γ. Καραϊσκάκης ως αντίπαλος του Ολυμπιακού και θα τιμηθεί από τους “ερυθρόλευκους”. Ο Βάσκος τεχνικός μαζί με τον Μίτσελ καλούν τον κόσμο του Ολυμπιακού να βρεθεί στο γήπεδο για να στηρίξει την προσπάθεια της UNICEF.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια