Newsroom

Newsroom

«Νύχτες Πρεμιέρας» σε κλειστές αίθουσες και θερινά σινεμά

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας- «Νύχτες Πρεμιέρας» προετοιμάζεται για την 26η έκδοσή του (23 Σεπτεμβρίου με 4 Οκτωβρίου 2020) και πλήρως προσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες, γίνεται το πρώτο υβριδικό φεστιβάλ της χώρας με κλειστές και θερινές αίθουσες στο πρόγραμμά του, καθώς και ένα μέρος των ταινιών του σε ψηφιακή πλατφόρμα.

νυχτες πρεμιερας

Oι φετινές «Νύχτες Πρεμιέρας» θα διεξαχθούν στις παραδοσιακές αίθουσες Δαναός 1, Odeon Όπερα 1, Ιντεάλ, αλλά και για πρώτη φορά στους θερινούς κινηματογράφους Ριβιέρα, Στέλλα, Λαΐς και Τριανόν.

Όπως είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Απρίλιο, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας ήταν, είναι και θα παραμείνει ένθερμος υπερασπιστής εκείνης της κινηματογραφικής εμπειρίας που βιώνεται συλλογικά και στον φυσικό της χώρο, ο οποίος δεν είναι άλλος από την αίθουσα και τη μεγάλη οθόνη.

Πιστοί στη φιλοσοφία αυτή και σεβόμενοι πάντα τους κανονισμούς και τις προδιαγραφές διεξαγωγής, όπως ορίζονται από τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας και με απαράβατο γνώμονα την ασφάλεια του κοινού και των θεατών, οι διοργανωτές αποφάσισαν πως η προσθήκη ανοιχτών αιθουσών ήταν απαραίτητη στο φετινό πρόγραμμα.

Για τους θεατές (ευπαθείς ομάδες, άτομα που φροντίζουν ασθενείς ή λόγω επαγγέλματος έρχονται σε επαφή με ασθενείς κ.ά.) που δεν θα μπορούν εκ των πραγμάτων να παραστούν στις προβολές, αλλά και για τους κατοίκους εκτός Αθηνών που επιθυμούν να συμμετέχουν εξ αποστάσεως στη φετινή διοργάνωση, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας- Νύχτες Πρεμιέρας έχει ήδη προβλέψει ένα μέρος του προγράμματός του να προβληθεί και ψηφιακά, σε ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα η οποία θα εξασφαλίζει συγκεκριμένο αριθμό geo-blocked προβολών, τηρώντας όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και υψηλού επιπέδου ψηφιακής διάδρασης κατά τα πρότυπα επιτυχημένων παραδειγμάτων μεγάλων διεθνών Φεστιβάλ.

Αναλυτικά οι αίθουσες του Φεστιβάλ:

– Δαναός 1 (Λεωφόρος Κηφισίας 109 και Πανόρμου, Αθήνα – ΜΕΤΡΟ Πανόρμου)

– Ιντεάλ (Πανεπιστημίου 46 – ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο)

– Odeon Όπερα 1 (Ακαδημίας 57, Αθήνα – ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο)

Θερινοί κινηματογράφοι

– Ριβιέρα (Βαλτετσίου 46, Εξάρχεια – ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο)

– Στέλλα (Τενέδου 34, Φωκίωνος Νέγρη, Κυψέλη)

– Ταινιοθήκη της Ελλάδος (Ιερά Οδός 48 & Μεγ. Αλεξάνδρου – Μετρό Κεραμεικός)

– Τριανόν (Κοδριγκτώνος 21 / Πατησίων 101 – Μετρό Βικτώρια).

Το αναλυτικό πρόγραμμα θα ανακοινωθεί στις 16 Σεπτεμβρίου

Θρίλερ στο Κιλκίς: Επιτέθηκε στους γονείς του και απείλησε αστυνομικούς με τσεκούρι – Έσπασε και το περιπολικό

Τσεκο΄θρι

Θρίλερ στο Κιλκίς: Επιτέθηκε στους γονείς του και απείλησε αστυνομικούς με τσεκούρι – Έσπασε και το περιπολικό

Ο 51χρονος άνδρας όταν εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς τους επιτέθηκε εκ νέου με ένα μικρότερο…

Οικογένεια Φύσσα για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Mέγιστη προσβολή των θυμάτων της Χρυσής Αυγής»

5777998

Οικογένεια Φύσσα για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Mέγιστη προσβολή των θυμάτων της Χρυσής Αυγής»

«Ο εν λόγω καταδικασθείς για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης δεν έχει επιδείξει κανένα ίχνος μεταμέλειας από…

Η καλύτερη διασκευή του «Ζαριού» έγινε από μαγαζί με κάρβουνα – «Τηλέφωνο θα πάρω τον Κολίτσα, Τρίκαλα καλέ όχι Καρδίτσα…» (video)

Σαττι

Η καλύτερη διασκευή του «Ζαριού» έγινε από μαγαζί με κάρβουνα – «Τηλέφωνο θα πάρω τον Κολίτσα, Τρίκαλα καλέ όχι Καρδίτσα…» (video)

Υποψηφιότητα για την καλύτερη διαφήμιση της χρονιάς θέτει το συγκεκριμένο μαγαζί

Καρυστιανού: Πρέπει να παίρνω ηρεμιστικό πριν ακούσω τον Μητσοτάκη να μιλάει για τα Τέμπη (video)

Μαρία Καρυστιάνου 1296x864 1

Καρυστιανού: Πρέπει να παίρνω ηρεμιστικό πριν ακούσω τον Μητσοτάκη να μιλάει για τα Τέμπη (video)

«Για ακόμη μια φορά η συνέντευξη έγινε σε πολύ ασφαλές περιβάλλον, με δημοσιογράφο ένα συγγενικό…

Η απίστευτη αποκάλυψη του Ματίας Αλμέιδα για τη μάχη του με την κατάθλιψη: «Είχα πρόβλημα με το αλκοόλ, νόμιζα ότι θα πεθάνω»

5990083

Η απίστευτη αποκάλυψη του Ματίας Αλμέιδα για τη μάχη του με την κατάθλιψη: «Είχα πρόβλημα με το αλκοόλ, νόμιζα ότι θα πεθάνω»

Συγκλονίζουν όσα αναφέρει ο Ματίας Αλμέιδα στην αυτοβιογραφία του