Newsroom

Newsroom

Το νέο δημιούργημα της Μουρούτιας μονταζιέρας

Προπαγάνδα σημαίνει, όχι να λες ψέματα, αλλά να αποκρύπτεις μέρος της αλήθειας. Η κυβέρνηση Σαμαρά, έχει αναγάγει τα τελευταία χρόνια…

Προπαγάνδα σημαίνει, όχι να λες ψέματα, αλλά να αποκρύπτεις μέρος της αλήθειας. Η κυβέρνηση Σαμαρά, έχει αναγάγει τα τελευταία χρόνια την προπαγάνδα σε επιστήμη, με τον υπεύθυνο του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού Γιώργο Μουρούτη, να αποτελεί σημαίνων στέλεχος της ομάδας -δήθεν- αλήθειας.

Στο πλαίσιο αυτό, αποφάσισε να αναδείξει στη σελίδα του στο facebook, ένα μικρό απόσπασμα από δήλωση της Ρένας Δούρου, αναφορικά με το θέμα της αφισοκόλλησης, το οποίο οι υποψήφιοι της ΝΔ για τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές, προβάλλουν ως μείζον.

Ο Γιώργος Μουρούτης, το κόμμα του οποίου σκοπεύει να τσιμεντοποιήσει ακόμη και τη θάλασσα στο βωμό της «ανάπτυξης», θέλοντας να εκφράσει τις οικολογικές ευαισθησίες του, αντιγράφει από το δελτίο Τύπου τη φράση «θέλουμε να υπάρχει στους δρόμους, στις πλατείες, στις γειτονιές κλίμα εκλογών, κλίμα που να υπογραμμίζει την κρισιμότητα της επικείμενης αναμέτρησης και όχι η εικόνα μιας αδιάφορης διεκπεραιωτικής διαδικασίας» και τη χαρακτηρίζει αδιανόητη δήλωση – ομολογία.


Τι αποκρύπτει ο άνθρωπος του πρωθυπουργού; Τι άλλο από την ουσία όσων λέει η Ρένα Δούρου, η οποία καταγγέλλει ότι «όσοι όψιμα ενδιαφέρονται για το περιβάλλον, αποδεδειγμένα, με αποφάσεις και έργα, το καταστρέφουν, τσιμεντοποιούν την Αττική, και αφήνουν να υπάρχει ο εφιάλτης της Φυλής, επιτρέπουν το σκάνδαλο στον ΧΥΤΑ Γραμματικού κλπ».

Προφανώς αυτά, για το τελευταίο εκ των οποίων υπάρχει και σχετική έκθεση-κόλαφος των επιθεωρητών περιβάλλοντος, αποτελούν για τον κ. Μουρούτη -ο οποίος επίσης αποκρύπτει τη δέσμευση της υποψήφιας περιφερειάρχη να αποκατασταθεί την επαύριο των εκλογών η όποια ενόχληση έχει προκύψει από τη χρήση του προεκλογικού υλικού- και τους λοιπούς του στενού περιβάλλοντος Σαμαρά, ψιλά γράμματα.

.