Η Celia Klin, αναπληρώτρια καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο δήλωσε στην Washington Post: «στα γραπτά μηνύματα απουσιάζουν πολλοί από τους κώδικες που χρησιμοποιούμε στην τετ α τετ επικοινωνία. Όταν οι άνθρωποί μιλούν μεταφέρουν εύκολα μια κοινωνική ή συναισθηματική πληροφορία με το βλέμμα, τις εκφράσεις του προσώπου, τις παύσεις, τον τόνο της φωνής. Επειδή προφανώς στα γραπτά μηνύματα όλα αυτά δεν είναι ορατά γι’ αυτό χρησιμοποιούμε emoticons, εσκεμμένα ορθογραφικά λάθη, ήχους ομιλίας και σημεία στίξης, όλα τα παραπάνω σύμφωνα με τη βάση δεδομένων που έχουμε αναπτύξει χάρη στη γλωσσική επικοινωνία και προσωπική επαφή».
Σε αυτό το πλαίσιο όσοι βάζουν τελεία στο τέλος ενός γραπτού μηνύματος τείνουν να θεωρούνται από τον αποδέκτη λιγότερο ειλικρινείς.