Μπακογιάννης: Πρωτοχρονιάτικη φιέστα 215.000 ευρώ για 17 λεπτά με τον Σάκη Ρουβά 

 Bελούδινες κουρτίνες, κρυστάλλινοι πολυέλαιοι και ο Σάκης Ρουβάς που θα τραγουδήσει για 17 λεπτά θα κοστίσουν 215.000 ευρώ στους πολίτες της Αθήνας 

NewsRoom 23/12/2021 | 10:56

Σε έκτακτη συνεδρίαση που πραγματοποίησε χθες το Διοικητικό Συμβούλιο της Τεχνόπολις, αποφασίστηκε με την πλήρη στήριξη της παράταξης του Κώστα Μπακογιάννη, η πραγματοποίηση μιας μεγαλειώδους εκδήλωσης για την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς στο πάρκινγκ έξω από το θέατρο του Λυκαβηττού.

Με απόφαση λοιπόν του δήμου, θα στηθούν βελούδινες κουρτίνες, κρυστάλλινοι πολυέλαιοι και εκατοντάδες φώτα για να υποδεχθούν το Σάκη Ρουβά, ο οποίος θα τραγουδήσει για 17 ολόκληρα λεπτά.

Το κόστος φυσικά αυτής της «υπερπαραγωγής» θα κοστίσει στους πολίτες 215.000 ευρώ.

Την ίδια στιγμή, η πλευρά του δημάρχου αρνείται να δώσει παραπάνω εξηγήσεις για το ποσό αυτό και για το ποια θα είναι η αμοιβή του δημοφιλούς καλλιτέχνη.

Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση 

Άμεσα εξέδωσε ανακοίνωση η Λαϊκή Συσπείρωση καταγγέλλοντας τη φιέστα του Μπακογιάννη:

Την ώρα που πολύς κόσμος θα κλειστεί το σπίτι του και καλείται να αντιμετωπίσει καταστάσεις ακρίβειας, φτώχειας και έξαρσης της πανδημίας, ο Δήμος Αθηναίων επιλέγει για τον εορτασμό της αλλαγής του χρόνου να επενδύσει σε ακριβά και φαντασμαγορικά θεάματα στο λόφο του Λυκαβηττού. Για ένα τηλεοπτικό προϊόν περίπου 17 λεπτών, η Τεχνόπολη θα δαπανήσει 211 χιλιάδες ευρώ, συν το ΦΠΑ, με σύμβαση απευθείας ανάθεσης.

Εμείς δεν στεκόμαστε στο θέμα της επιλογής του συγκεκριμένου καλλιτέχνη από την εταιρία παραγωγής. Είναι όμως προκλητικό, κάθε χρόνο, μόνο για την εκδήλωση της αλλαγής του χρόνου, ο Δήμος Αθηναίων να προϋπολογίζει και να δαπανά περισσότερα από 200 χιλιάδες ευρώ, ακόμα και φέτος που δεν θα έχει καθόλου θεατές.

Θεωρούμε ότι για να εμπνεύσει ο Δήμος αισιοδοξία και να εμψυχώσει τους κατοίκους δεν χρειάζονται «επιβλητικά σκηνικά, βελούδινες κουρτίνες, κρυστάλλινοι πολυέλαιοι, εκατοντάδες φώτα κλπ» όπως προβλέπονται στην πρόταση συγκεκριμένης εταιρίας που μας παρουσιάστηκε. Αντίθετα αυτό μπορεί να γίνει με πολύ λιγότερα χρήματα και με ουσιαστικές δράσεις με γνώμονα τις ανάγκες των κατοίκων που βρίσκονται πίσω από τη βιτρίνα της πόλης.