Αναφερόμενος στις επεκτάσεις του μετρό είπε: «Δεν θέλουμε να επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος, δεν μπορεί δηλαδή να ξεκινήσει ένα έργο και να δεσμεύει για δεκαετίες την πόλη, το συγκοινωνιακό έργο, το περιβάλλον, όλα τα υπόλοιπα που έχουν βιώσει οι Θεσσαλονικείς στην καθημερινότητά τους πάνω από 10 χρόνια. Άρα, πρώτα θα ολοκληρωθούν οι πρόδρομες εργασίες και οι αδειοδοτήσεις, οι μελέτες και στη συνέχεια θα ξεκινήσει το έργο των επεκτάσεων τόσο προς δυτικές συνοικίες όσο και προς το αεροδρόμιο».
Τέλος, ο κ. Σπρίτζης απαντώντας στην αντιπολίτευση είπε: «Επειδή ακούμε από την αξιωματική αντιπολίτευση κριτική γι’ αυτό, να τους ζητήσουμε συγγνώμη για δύο πράγματα: Το πρώτο είναι να τους ζητήσουμε συγγνώμη που ολοκληρώνονται τα έργα και τους χαλάμε την ωραία ιστορία είχαν στήσει για δεκαετίες για το πόσο άδικα σπαταλιούνται τα χρήματα του ελληνικού λαού. Και η δεύτερη συγγνώμη πάλι μες το καλοκαίρι θα είναι, είναι ότι σταματάει η χώρα την περιπέτεια που μας έβαζε ο παλαιοκομματισμός. Άρα, δυστυχώς, δεν θα μπορούν να ασκούν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές τους με το άλλοθι του μνημονίου, των δανειστών και όλα τα υπόλοιπα που έχουμε ζήσει».
Ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος, ο οποίος ήταν «παρών» στην άφιξη του μετροπόντικα Φρίξου, δήλωσε ότι είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για τη Θεσσαλονίκη, η οποία δεν γίνεται ούτε σε γραφεία ούτε σε μακέτες, αλλά γίνεται στην πράξη. «Δίπλα μας έχουμε μηχανήματα, επιστήμονες και εργαζόμενους που αποδεικνύουν τελικά ότι τα πράγματα και στην Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη μπορούν να γίνουν αλλιώς. Συνηθίσαμε πολλά χρόνια να είμαστε μέσα στην κατήφεια, μέσα στη δυσπιστία και μέσα στα αδιέξοδα. Φαίνεται τελικά ότι μπορούν να λειτουργήσουν όλα. Υπάρχουν λύσεις όταν μπροστά κυριαρχεί η εργασία και η τιμιότητα. Αυτό κάνει η Αττικό Μετρό, αυτό κάνει το υπουργείο Υποδομών, αυτό κάνει η κυβέρνησή μας. Για τη Θεσσαλονίκη είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί με το μετρό η πόλη θα γίνει καλύτερη και σε επίπεδο υγείας και σε επίπεδο περιβάλλοντος. Είναι ένα έργο που συμβάλει στη μάχη για την κλιματική αλλαγή, βελτιώνει την περιβαλλοντική απόδοση της Θεσσαλονίκης και μας κάνει περήφανους. Και νομίζω ότι είναι ένα έργο το οποίο ζητάει και συνέχεια και θα την έχει τη συνέχεια αυτή, όπως θα έχει και συνέχεια και αυτή η αλλαγή πολιτικής που έχει γίνει στη χώρα μας. Τα πράγματα τελικά μπορούν να πάνε καλύτερα για την Ελλάδα και πολύ καλύτερα και για τη Θεσσαλονίκη» πρόσθεσε ο κ. Φάμελλος.
Το έργο της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά περιλαμβάνει διπλή υπόγεια γραμμή μήκους περίπου 4,77χλμ και πέντε σταθμούς («Νομαρχία», «Καλαμαριά», «Αρετσού», «Ν. Κρήνη» και «Μίκρα»). Από τον σταθμό «Μίκρα» μέχρι το σταθμό «Νομαρχία» έχουν κατασκευαστεί και οι δυο σήραγγες. O πρώτος μετροπόντικας Έλλη έχει ήδη ξεκινήσει την τελευταία διαδρομή στο τμήμα από τον σταθμό «Νομαρχία» μέχρι τον σταθμό «25η Μαρτίου», ενώ το υπολειπόμενο μήκος σηράγγων προς διάνοιξη είναι: για τον πρώτο μετροπόντικα Έλλη 620 μέτρα και για τον δεύτερο μετροπόντικα «Φρίξο» 949 μέτρα.