Πρόκειται για μία υποδομή που θα καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης των Ηρακλειωτών αλλά και των επισκεπτών της πόλης χωρίς επιβάρυνση στην κυκλοφορία, ενώ παράλληλα θα αναδεικνύει και θα ενισχύει το ιστορικό – εμπορικό κέντρο. Στόχος είναι η μεταφορά με του επιβατικού κοινού κατευθείαν στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου από τη συντομότερη διαδρομή.
Ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων Γιάννης Αναστασάκης σημειώνει ότι θα γίνει επανασχεδιασμός της διαδρομής που θα εκτελούν τα ηλεκτρικά λεωφορεία μετά την αγορά τους, καθώς η εμπειρία έχει δείξει ότι σήμερα η μια από τις δύο γραμμές και συγκεκριμένα αυτή του Παγκρητίου είναι εξαιρετικά δημοφιλής, σε αντίθεση με τη δεύτερη γραμμή που ξεκινά από τον Καράβολα που δεν έχει την ίδια τύχη. Στο πλαίσιο αυτό, όταν αγοραστούν τα ηλεκτρικά λεωφορεία, θα ενεργοποιηθούν σε δρομολόγια τα οποία θα εξυπηρετούν καλύτερα τους πολίτες.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η αγορά του νέου μεταφορικού μέσου για την πόλη γίνεται στο πλαίσιο του έργου «Κοινές Δράσεις για τη Δημιουργία Πράσινων – Περιβαλλοντικά Φιλικών Διαδρομών μέσα σε Τουριστικές Περιοχές» και με ακρωνύμιο «ECORouTs».
Πρόκειται για ένα έργο με χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τους 24 μήνες, το οποίο θα συγχρηματοδοτηθεί κατά 85% από κοινοτικούς πόρους και 15% εθνικούς, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος INTERREG V-A Ελλάδα – Κύπρος 2014 – 2020.
Πηγή: patris.gr