Newsroom

Newsroom

Η Coca-Cola στην Eλλάδα Silver Sponsor στο φετινό συνέδριο του ΣΕΤΕ

Ενεργή και διαρκής η στήριξη της Coca Cola στον ελληνικό τουρισμό.

5da5b1d5825e6349f616ef57

Η Coca-Cola στην Ελλάδα αποτελεί silver sponsor στο συνέδριο του ΣΕΤΕ για το 2019 με τίτλο “Redefining Realities: #someREACTdifferent”. Με οδηγό την καινοτομία, τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις και τις σύγχρονες προτεραιότητες των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του Τουρισμού, στόχος του συνεδρίου είναι να συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός νέου, συναρπαστικού τοπίου της τουριστικής αγοράς της χώρας μας.

Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα αναφέρθηκε σχετικά: «Είναι μεγάλη μας χαρά να στηρίζουμε τον ΣΕΤΕ ως silver sponsor σε αυτήν την τόσο σημαντική και ενδιαφέρουσα διοργάνωση. Είμαστε περήφανοι υποστηρικτές του ελληνικού τουρισμού και παραμένουμε συμπαραστάτες στα βήματα μπροστά που οδηγούν τον κλάδο στην επόμενη ημέρα. Για εμάς δεν αρκεί να φτιάχνουμε αναψυκτικά, χρειάζεται να κάνουμε τη διαφορά. Θέλουμε να είμαστε φορείς αλλαγής, να είμαστε εμείς αυτοί που, μαζί με συμμάχους, θα κάνουμε τον κόσμο καλύτερο. Είτε πρόκειται για την προστασία του περιβάλλοντος και για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα, είτε για ίσες ευκαιρίες για όλους, είτε για τη στήριξη των οικονομιών και των κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Σε συνέχεια του τριετούς πλάνου επένδυσης της εταιρείας μας στην ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού και με τη φετινή μας υποστήριξή στο συνέδριο του ΣΕΤΕ αποδεικνύουμε έμπρακτα ότι ο ελληνικός τουρισμός είναι για εμάς βασικός τομέας τον οποίο στηρίζουμε και αναπόσπαστο κομμάτι του προγράμματος προσφοράς της εταιρείας μας».

Καθώς ο ελληνικός τουρισμός αποτελεί υψηλή προτεραιότητα και στρατηγικό πυλώνα του ευρύτερου προγράμματος κοινωνικής προσφοράς της εταιρείας, η Coca-Cola στην Ελλάδα αποτελεί χορηγό του φετινού συνεδρίου του ΣΕΤΕ, πιστή στη δέσμευσή της για την ανάδειξη της χώρας διεθνώς. Εδώ και 3 χρόνια, η Coca-Cola στην Ελλάδα στηρίζει σταθερά τον ελληνικό τουρισμό, προωθώντας δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, μέσα από τα συλλεκτικά της μπουκάλια, χρησιμοποιώντας μια διεθνώς αναγνωρίσιμη μάρκα και ένα πασίγνωστο σύμβολο. Παράλληλα, σε συνεργασία με τη Marketing Greece, η εταιρεία συμβάλλει ουσιαστικά στην προώθηση του ελληνικού τουριστικό προϊόντος παγκοσμίως, αποτελώντας μεγάλο χορηγό της καμπάνιας “OH MY GREECE | UNLOCK THE FEELING”.

H στήριξη και η ενδυνάμωση των τοπικών κοινωνιών αποτελεί, άλλωστε, κομμάτι της παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας και της παγκόσμιας καμπάνιας #NEVERSETTLE. Με το σύνθημα #NEVERSETTLE, η Coca-Cola θέλει να αποτελέσει κινητήριο δύναμη σε βασικά θέματα που αφορούν στην ελληνική κοινωνία, όπως είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας μας, ο τουρισμός, τα απορρίμματα, το νερό και η εξασφάλιση ίσων ευκαιριών για τους ανθρώπους. Σε αυτό το πλαίσιο, υποστηρίζει δυναμικά πρωτοβουλίες, προγράμματα και φορείς που προωθούν την υγιή και καινοτόμα ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου, ενώ υλοποιεί ολιστικά προγράμματα, με έντονο κοινωνικό αντίκτυπο, για την επίτευξη μίας Zero Waste πραγματικότητας, αναπόσταστο κομμάτι ενός βιώσιμου μοντέλου τουριστικής ανάπτυξης. Όταν μιλάμε, άλλωστε, για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα, δε μπορούμε παρά να μιλάμε και για τον τουρισμό που μοιράζεται αυτές τις αξίες. Έτσι, η εταιρεία σκοπεύει να αναλάβει δράση, πραγματοποιώντας μια σειρά από δράσεις που θα κινούνται στην κατεύθυνση του να είναι κάθε πόλη, κάθε ακτή, κάθε γωνιά της χώρας χωρίς απορρίμματα, ιδιαίτερα οι τουριστικές περιοχές με μεγάλη επισκεψιμότητα. Στόχος είναι, όχι μόνο να προστατευθεί το αστικό και φυσικό περιβάλλον της χώρας μας, αλλά και να ενισχυθεί η εικόνα της περαιτέρω, αναβαθμίζοντας το επίπεδο της ως τουριστικό προϊόν.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 17 Οκτωβρίου 2019 στο ξενοδοχείο Hilton Athens. Μπορείτε να δείτε τις λεπτομέρειες του συνεδρίου μας εδώ:

Οικογένεια Φύσσα για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Mέγιστη προσβολή των θυμάτων της Χρυσής Αυγής»

5777998

Οικογένεια Φύσσα για αποφυλάκιση Μιχαλολιάκου: «Mέγιστη προσβολή των θυμάτων της Χρυσής Αυγής»

«Ο εν λόγω καταδικασθείς για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης δεν έχει επιδείξει κανένα ίχνος μεταμέλειας από…

Η καλύτερη διασκευή του «Ζαριού» έγινε από μαγαζί με κάρβουνα – «Τηλέφωνο θα πάρω τον Κολίτσα, Τρίκαλα καλέ όχι Καρδίτσα…» (video)

Σαττι

Η καλύτερη διασκευή του «Ζαριού» έγινε από μαγαζί με κάρβουνα – «Τηλέφωνο θα πάρω τον Κολίτσα, Τρίκαλα καλέ όχι Καρδίτσα…» (video)

Υποψηφιότητα για την καλύτερη διαφήμιση της χρονιάς θέτει το συγκεκριμένο μαγαζί

Καρυστιανού: Πρέπει να παίρνω ηρεμιστικό πριν ακούσω τον Μητσοτάκη να μιλάει για τα Τέμπη (video)

Μαρία Καρυστιάνου 1296x864 1

Καρυστιανού: Πρέπει να παίρνω ηρεμιστικό πριν ακούσω τον Μητσοτάκη να μιλάει για τα Τέμπη (video)

«Για ακόμη μια φορά η συνέντευξη έγινε σε πολύ ασφαλές περιβάλλον, με δημοσιογράφο ένα συγγενικό…

Η απίστευτη αποκάλυψη του Ματίας Αλμέιδα για τη μάχη του με την κατάθλιψη: «Είχα πρόβλημα με το αλκοόλ, νόμιζα ότι θα πεθάνω»

5990083

Η απίστευτη αποκάλυψη του Ματίας Αλμέιδα για τη μάχη του με την κατάθλιψη: «Είχα πρόβλημα με το αλκοόλ, νόμιζα ότι θα πεθάνω»

Συγκλονίζουν όσα αναφέρει ο Ματίας Αλμέιδα στην αυτοβιογραφία του

Συγκλόνισε ο Δημήτρης Παπανικολάου: «Σχολεία έδιωχναν την κόρη μου λόγω αυτισμού» (video)

παπανικολαου

Συγκλόνισε ο Δημήτρης Παπανικολάου: «Σχολεία έδιωχναν την κόρη μου λόγω αυτισμού» (video)

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης ο πρώην μπασκετμπολίστας προέβη σε μια συγκλονιστική αποκάλυψη σχετικά με την…