Χωρίς τρένα και την Δευτέρα, λόγω της απεργίας που ανακοίνωσαν τα σωματεία εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, στον απόηχο του δυστυχήματος στα Τέμπη.
Σε απεργία διαρκείας εξελίσσεται η κινητοποίηση των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο, καθώς οι εργαζόμενοι συνεχίζουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν από τη μέρα της τραγωδίας στα Τέμπη με τη σύγκρουση των τρένων και τους δεκάδες νεκρούς.
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια