Γραμμή εξυπηρέτησης για να «μαζευτεί» το φιάσκο με το κοινωνικό μέρισμα

Μέσω τηλεφώνου θα μαθαίνουν οι πολίτες αν δικαιούνται το κοινωνικό μέρισμα, στον ειδικό τηλεφωνικό αριθμό που ανακοίνωσε σήμερα η ΑΑΔΕ, την ίδια ώρα που το 85% των αιτήσεων απορρίπτεται από το σύστημα

NewsRoom 19/12/2019 | 12:34

Ειδικός τηλεφωνικός αριθμός 2131621000 λειτουργεί από το πρωί στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) προκειμένου να ενημερώνονται οι πολίτες για το αν είναι δικαιούχοι του κοινωνικού μερίσματος. Όπως ανακοίνωσε η Αρχή, μέχρι στιγμής έχουν εξυπηρετηθεί 150 πολίτες.

Πρόκειται για μια κίνηση που επιχειρείται να λειτουργήσει «πυροσβεστικά», καθώς καταγράφεται μεγάλη δυσαρέσκεια από πλευράς των πολιτών που, ολοένα και περισσότεροι, βλέπουν τις αιτήσεις τους να απορρίπτονται.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε την Τετάρτη η ΗΔΙΚΑ, το ποσοστό των απορρίψεων στις αιτήσεις παραμένει τεράστιο.

Συγκεκριμένα, σε σύνολο 961.783 αιτήσεων που είχαν υποβληθεί μέχρι και τις 11:00 το πρωί, εγκρίθηκαν 148.178, δηλαδή ποσοστό μόλις 15,4% ενώ σε 813.146 περιπτώσεις, η απάντηση ήταν απορριπτική.

Δηλαδή, οι 85 στους 100, «κόβονται» από το σύστημα. Η ΗΔΙΚΑ κατέγραψε και 459 περιπτώσεις πολιτών που ακύρωσαν την αίτησή τους για να την υποβάλλουν εκ νέου. 

«Παρά τις διαβεβαιώσεις του κ. Μητσοτάκη της τελευταίας στιγμής ότι το μέρισμα θα δοθεί σε όλους τους ανάπηρους, τελικά πάλι ψεύδεται», σχολίασε η αναπληρώτρια τομεάρχης Κοινωνικής Πρόνοιας της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Θεανώ Φωτίου.