Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, η πραγματοποίηση της μεγαλύτερης παραχώρησης στην ιστορία της Ελλάδας αποτελεί ένα σύνθετο και πολύπλοκο, τεχνικά και λειτουργικά, έργο.
«Από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης έως σήμερα, η Fraport Greece και το Ελληνικό Δημόσιο συνεργάζονται με επιτυχία για την ομαλή λειτουργία του έργου αυτού. Τυχόν συμβατικές διαφορές που ανακύπτουν στο πλαίσιο εκτέλεσης της Σύμβασης δεν αναιρούν την ποιότητα αυτής της συνεργασίας και σε καμία περίπτωση δεν παρεμποδίζουν την ταχεία εκτέλεση των έργων» τονίζει.
Μετά την έγκριση των 14 master plans από το Υπουργείο Υποδομών η εταιρεία δηλώνει έτοιμη να προχωρήσει τις επόμενες εβδομάδες στην υλοποίηση των έργων ανάπτυξης και αναβάθμισης στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. «Η εποικοδομητική αυτή συνεργασία συνεχίζεται απρόσκοπτα» υπογραμμίζει.
Είχε προηγηθεί δημοσίευμα του Spiegel που έκανε λόγο για την πρόθεση της Fraport να ζητήσει αποζημίωση ύψους 70 εκατ. ευρώ από το Δημόσιο λόγω των σοβαρών – όπως καταγγέλλει η εταιρεία – ελλείψεων που διαπίστωσε εμπειρογνώμονας στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, τα οποία της παραχωρήθηκαν αντί 1,2 δισ. ευρώ.