ΑΝ

Αγγέλα Νταρζάνου

ΕΡΤ: Διαφημίσεις σε λεωφορεία και τρόλεϊ για να ξεκολλήσει η τηλεθέαση

Με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Interbus, κόστους 200.000 ευρώ.

ΦΕΗΤΤ4

Να «σπρώξει» την τηλεθέαση, που είναι κολλημένη γύρω από το 5%, και να προβάλει το πρόγραμμά της φαίνεται πως επιδιώκει η διοίκηση της ΕΡΤ, η οποία ενέκρινε πρόγραμμα outdoor διαφημιστικής προβολής. Πρόκειται για υπαίθρια διαφήμιση της ΕΡΤ πάνω σε λεωφορεία και τρόλεϊ, η οποία θα κοστίσει ούτε λίγο ούτε πολύ 200.000 ευρώ.

Την απόφαση πήρε το Δ.Σ. της ΕΡΤ με το αιτιολογικό της προώθησης και προβολής του προγράμματος των τηλεοπτικών καναλιών, των ραδιοφώνων, των υπόλοιπων μέσων και των δράσεων της ΕΡΤ. Η διαφημιστική προβολή θα «τρέχει» στην κυριολεξία πάνω σε 200 οχήματα, λεωφορεία και τρόλεϊ των ΟΣΥ στην Αθήνα και σε 50 λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη. Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχει διάρκεια 30 ημερών και θα ολοκληρωθεί εντός του 2021 σε διάστημα που θα ορίσει η ΕΡΤ ανάλογα με τις ανάγκες της.

Η σύμβαση θα υπογραφεί με την εταιρεία Interbus με απευθείας ανάθεση, καθώς, όπως σημειώνεται, πρόκειται για τη μοναδική και αποκλειστική πάροχο υπαίθριας διαφήμισης και υπηρεσιών προβολής σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Η δαπάνη της ΕΡΤ, που τελεί υπό την έγκριση της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, περιλαμβάνει το κόστος ενοικίων, παραγωγής, τοποθέτησης, αποξήλωσης και συντήρησης. Η ενοικίαση των χώρων αναφέρεται ότι παραχωρείται με έκπτωση ύψους 46,2%.

Πηγή: Avgi.gr

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

port223 scaled 1

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Πώς ανακαλύφθηκε η διάρρηξη