Newsroom

Newsroom

Δικαίωση του Hot Doc: Ο Χρυσοχοΐδης δεσμεύθηκε για άρση της διαθεσιμότητας υπαλλήλων της ΥΠΑ

Δεσμεύθηκε να προχωρήσει μέσα στις επόμενες ημέρες η άρση της διαθεσιμότητας των μηχανικών και μετά των πιλότων της πολύπαθης Υπηρεσίας…

Δεσμεύθηκε να προχωρήσει μέσα στις επόμενες ημέρες η άρση της διαθεσιμότητας των μηχανικών και μετά των πιλότων της πολύπαθης Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, μετά τα επαναλαμβανόμενα ρεπορτάζ του Hot Doc και του koutipandoras.gr και τις ερωτήσεις βουλευτών όλων των κομμάτων (πλην ΚΚΕ και Χρυσής Αυγής) τα οποία ανάγκασαν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών να ασχοληθεί με το μείζον θέμα της ασφάλειας πτήσεων.

Για τα παραπάνω ενημέρωσε ο υπουργός Μεταφορών τον βουλευτή Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ Θανάση Πετράκο σε συνάντηση που είχαν σήμερα κατά την επίσκεψη του πρώτου στο έργο της μεγάλης τοξωτής γέφυρας στην Τσακώνα, το οποίο υπολογίζεται να έχει παραδοθεί μέχρι τις αρχές του νέου έτους. Αναφορικά με την ΥΠΑ, σύμφωνα με πληροφορίες του koutipandoras.gr, το θέμα της επαναπρόσληψης των υπό διαθεσιμότητα πρώην υπαλλήλων της Ολυμπιακής, οι οποίοι ήταν επιφορτισμένοι με τον έλεγχο αεροσκαφών, δηλαδή με την ασφάλεια των πτήσεων,  έχει περάσει από το υπουργείο Μεταφορών, ωστόσο μέχρι στιγμής αρνείται να υπογράψει ο συναρμόδιος υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.  

Τσακώνα όπως… γεφύρι της Άρτας

Στα της γέφυρας της Τσακώνας, έργο το οποίο έχει πληρωθεί από τον ελληνικό λαό δύο φορές και ταλαιπωρεί την περιοχή επί τουλάχιστον μια 15ετία, ο κ. Πετράκος ανέφερε μετά τη συνάντησή του με τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη: «Ελπίζω να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και επιτέλους στο 13ο χρόνο την καθίζηση να ολοκληρωθεί ο δρόμος και να μην χρειαστεί να περιμένουμε και 14ο χρόνο», ενώ επανέλαβε: «Οφείλει επιτέλους η δικαιοσύνη να κινηθεί πιο γρήγορα ώστε η μηνυτήρια αναφορά να προχωρήσει και να πληρώσουν αυτοί που ευθύνονται για το γεγονός ότι ο ελληνικός λαός πληρώνει δυο φορές το έργο, οι πολίτες ταλαιπωρούνται για 15 σχεδόν χρόνια και ένα έργο που ξεκίνησε το 1991 ελπίζουμε να δοθεί στην κυκλοφορία τον Ιανουάριο του 2015».

Παράλληλα έθεσε εκ νέου στον υπουργό Μεταφορών ζητήματα σημαντικά για την περιοχή όπως είναι η επανεκκίνηση των εργασιών του περιφερειακού Καλαμάτας και του τμήματος Λεύκτρο – Σπάρτη, η επιτάχυνση της δημοπρασίας του τμήματος Καλό Νερό – Τσακώνα μέσα στο 2014, η εκκίνηση της λειτουργίας του προαστιακού σιδηρόδρομου Καλαμάτα – Μεσσήνη και Καλαμάτα – ΤΕΙ Καλαμάτας μέσα στον Σεπτέμβριο και η παράδοση της γραμμής Καλαμάτα – Διαβολίτσι – Κυπαρισσία μέσα στον Οκτώβριο.

Ο υπουργός από την πλευρά του δεσμεύτηκε ότι θα τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα, ενώ για τον προαστιακό δήλωσε ότι θα υπάρξει συνεννόηση με τον βουλευτή στις αρχές της επόμενης εβδομάδας ώστε άμεσα να υπάρξει συνάντηση και συνάντηση με τους Δημάρχους και τον πρόεδρο του ΟΣΕ και να καθοριστεί το χρονοδιάγραμμα της επαναλειτουργίας του.

Ολλανδία: Οι ποδοσφαιριστές της Φίτεσε δωρίζουν τους μισθούς τους για να σώσουν την ομάδα

ΦΙΤΕΣΕ

Ολλανδία: Οι ποδοσφαιριστές της Φίτεσε δωρίζουν τους μισθούς τους για να σώσουν την ομάδα

Η Φίτεσε υποβιβάστηκε εφέτος από την πρώτη κατηγορία για πρώτη φορά μετά από 35 χρόνια,…