Επίσης παρέχει διευκρινίσεις αναφορικά με τις περιπτώσεις ασυνεπών πελατών, που δεν προσέρχονται αυτοβούλως για τη ρύθμιση των οφειλών τους, αλλά μόνον αφού γίνει διακοπή ρεύματος.
Η επιχείρηση υπογραμμίζει προς τους καταναλωτές ότι «σε αυτή την περίπτωση και προκειμένου να γίνει επανασύνδεση, θα καταβάλλεται το 30% της οφειλής και το υπόλοιπο θα εξοφλείται σε 8 δόσεις κατ’ ανώτατο και δεν θα εντάσσονται στην ευνοϊκή ρύθμιση των 36 δόσεων».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση επιφυλάσσεται, πέραν της γενναίας έκπτωσης του 15% σε συνάρτηση με την πορεία εξόφλησης των οφειλών από τους υπολοίπους, να εξαντλήσει τα περιθώρια μεγαλύτερης ανταμοιβής στο μέλλον, σε όφελος των νοικοκυριών και των Επιχειρήσεων.