Πληθαίνουν οι αντιδράσεις στον πολιτικό κόσμο για τον προκλητικό τρόπο που η κυβέρνηση διέθεσε για την εν λόγω καμπάνια το κονδύλι των 11 εκατομμυρίων ευρώ και μάλιστα ανατέθηκε (ναι δεν υπήρξε ούτε διαγωνισμός ούτε πρόσκληση ενδιαφέροντος) από τον ανιψιό του Κυριάκου Μητσοτάκη στην εταιρεία Initiative. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, αποκλείοντας από την καμπάνια ενημέρωσης το Documento, documentonews.gr και koutipandoras.gr.
Για τον λόγο αυτό ο βουλευτής και τομεάρχης Οικονομίας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Παππάς,, με ανάρτησή του στο twitter σχολίασε σχετικά:
«Δε πάνε καλά μου φαίνεται. Αδιαφάνεια και διακρίσεις με τα 11εκ ευρώ».