Boeing ακούνε τα πλοία, αλλά Boeing δεν βλέπουν

Τελειωμό δεν έχει το μαρτύριο των συγγενών των επιβατών της μοιραίας πτήσης της Malaysian Airlines, η τύχη της οποίας αγνοείται…

boeing 4

Τελειωμό δεν έχει το μαρτύριο των συγγενών των επιβατών της μοιραίας πτήσης της Malaysian Airlines, η τύχη της οποίας αγνοείται ακόμα. Οι αρχές πλέον ερευνούν τρεις αναφορές από πλοία ότι υποβρύχιοι αισθητήρες «έπιασαν» σήματα τα οποία θα μπορούσαν να προέρχονται από τους καταγραφείς δεδομένων και συνομιλιών του αεροσκάφους. Δύο από τα σήματα ανιχνεύθηκαν από το κινεζικό πολεμικό πλοίο «Haixun 1», σε απόσταση δύο χιλιομέτρων, πάντα σε θαλάσσια περιοχή στον Ινδικό Ωκεανό. Ο τρίτος «παλμός» αναφέρθηκε από ένα πλοίο της Αυστραλίας, το «Ocean Shield», σε διαφορετική τοποθεσία.

Τα σήματα που ανίχνευσε το πλοίο «Haixun 1» ήταν στην ίδια συχνότητα που εκπέμπουν οι συσκευές εντοπισμού (τα μαύρα κουτιά) που υπάρχουν στα αεροσκάφη. Οι συσκευές αυτές που εκπέμπουν σε συχνότητα 37.5 κιλοχερτζ, είναι ενσωματωμένες στους καταγραφείς δεδομένων και συνομιλιών – στα γνωστά μαύρα κουτιά δηλαδή- που θεωρούνται κρίσιμης σημασίας για τον προσδιορισμό των αιτίων που προκαλούν αεροπορικά ατυχήματα.

Ο επικεφαλής του αυστραλιανού Κέντρου Συνεργασίας και Διάσωσης Άνγκους Χιούστον, μιλώντας σε συνέντευξη τύπου που έγινε την Κυριακή στο Περθ είπε ότι οι αρχές αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά και τα τρία ηχητικά σήματα. «Δεν θα τα εγκαταλείψουμε μέχρι να εξαντλήσουμε όλες τις ερευνητικές οδούς», δήλωσε ο ίδιος.

Μετά από την ανίχνευση ηχητικών παλμών οι έρευνες εντατικοποιούνται και πάλι. Αυτή την ώρα στις έρευνες που γίνονται στον Ινδικό Ωκεανό λαμβάνουν μέρος 12 αεροπλάνα και 13 πλοία που ελέγχουν τρεις ξεχωριστές περιοχές περίπου 2.000 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Περθ.

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

port223 scaled 1

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Πώς ανακαλύφθηκε η διάρρηξη