«Αλλά όμως…….»

Αυτό το “ναι μεν αλλά” είναι η καραμέλα όλων όσοι παθαίνουν αλλεργία με οποιαδήποτε διεκδίκηση, αίτημα, αναφορά σε κοινωνικά δικαιώματα, δημοκρατικές ελευθερίες, διαφάνεια, πλουραλισμό, λογοδοσία.

5055003

Όταν θέλει κάποιος να αποδομήσει μια κίνηση, μια διαμαρτυρία, μιαν άποψη η οποία έχει σχεδόν καθολική αποδοχή από την κοινωνία επιστρατεύει το πονηρό και δικολαβίστικο “αλλά όμως”. Αναφερόμαστε κυρίως στους δημοσιογράφους που εκφράζουν άποψη κρατώντας το μικρόφωνο του ραδιοφώνου στο οποίο δουλεύουν, είτε εμφανιζόμενοι στην οθόνη της TV, ή στις εφημερίδες. Φυσικά δεν πάνε πίσω οι λογής-λογής πολιτευτάκηδες.

 Δε μπορεί για παράδειγμα, ο έχων δημόσιο βήμα, να μην εκφράσει υποκριτικά την “συμπαράστασή” του στους γιατρούς που μέχρι χθες υμνούσε ως ήρωες, όταν ζητούν τα δεδουλευμένα τους και την ενίσχυση του ΕΣΥ.

Δεν μπορεί να μην αναφέρει το γεγονός ότι οι οδηγοί οχημάτων που αποκλείστηκαν στην Μεσογείων, από την συμβολική κατάληψη του οδοστρώματος από τους διαμαρτυρόμενους υγειονομικούς του Νοσοκομείου ΣΩΤΗΡΙΑ, βγήκαν απο τα αυτοκίνητά τους για να τους χειροκροτήσουν. 

Μπορεί όμως να σχολιάσει: “Δίκιο έχουν αλλά όμως δε σκέφτονται την ταλαιπωρία των πολιτών που εμποδίζονται να πάνε στις δουλειές τους;”. “Δίκαια τα αιτήματα των απεργών αλλά όμως δε σκέφτονται τις επιπτώσεις στην οικονομία και εν γένει στο κοινωνικό σύνολο;”. “Βεβαίως και έχουν δικαίωμα να διαδηλώνουν οι διαμαρτυρόμενοι, αλλά όμως δε σκέφτονται ότι ταλαιπωρούνται οδηγοί, καταστηματάρχες, εμπόριο και η οικονομική δραστηριότητα της πόλης;”. “Μπράβο στους συγκεντρωμένους και στο σωματείο τους που επέλεξαν να διαδηλώσουν στο πεζοδρόμιο και δεν εμπόδισαν την κυκλοφορία, αλλά όμως τί τους φταίνε οι καταστηματάρχες που τους κλείνουν τις εισόδους των καταστημάτων τους;”.

Αυτό το “ναι μεν αλλά” είναι η καραμέλα όλων όσοι παθαίνουν αλεργία με οποιαδήποτε διεκδίκηση, αίτημα, αναφορά σε κοινωνικά δικαιώματα, δημοκρατικές ελευθερίες, διαφάνεια, πλουραλισμό, λογοδοσία. Είναι οι οπαδοί της θεωρίας “βεβαίως και μπορείς να διαμαρτυρηθείς. Είναι συνταγματικό σου δικαίωμα. Έχεις το fb, το twiter, το instagram, τόσες και τόσες πλατφόρμες μαζικής ηλεκτρονικής επικοινωνίας, έχεις τον καναπέ σου, τι θέλεις τώρα να τρέχεις σε κινητοποιήσεις, απεργίες και διαδηλώσεις και να ταλαιπωρείς το κοινωνικό σύνολο; Δεν έχεις συνειδητοποιήσει ότι δεν υπάρχει πλέον κοινωνικό υποκείμενο αλλά μόνο ατομική υπόσταση; Κοίτα τη δουλειά σου, βελτίωνε το βιογραφικό σου, κοίτα την πάρτη σου ”. Καμιά σχέση με αυτό που έλεγαν οι φυλακισμένοι και εξόριστοι αγωνιστές της αριστεράς προκειμένου να επιβιώσουν στις φυλακές και τις εξορίες των αντιδραστικών και φασιστικών καθεστώτων: “Τρώγε το φαΐ σου, αγάπα το κελί σου, διάβαζε πολύ”!!!  

“Αλλά όμως” είπε τις προάλλες και ο ανεκδιήγητος τηλεβιβλιοπώλης και νυν αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης αναφερόμενος στην αντιρατσιστική εξέγερση στις ΗΠΑ. Μας είπε εν ολίγοις ότι σοκαριστική μεν η δολοφονία αλλά όμως όχι να κάνουν πλιάτσικο και να καταστρέφουν μαγαζιά στο όνομα μιας αντιφασιστικής ιδεολογίας. Λίγο πολύ αυτά που λέει ο Τραμπ ο οποίος μίλησε για υποκινητές τρομοκράτες της “οργάνωσης” (;) ANTIFA!!! Δυστυχώς για τον ημεδαπό ακροδεξιό αντιπρόεδρο, ο εμβληματικός Αμερικάνος σχεδιαστής μόδας Marc Jacobs έχει εντελώς διαφορετική άποψη χωρίς “αλλά όμως”: 

“Ποτέ μην τους αφήσετε να σας πείσουν ότι ένα σπασμένο τζάμι ή μιας περιουσίας είναι βία.

Η πείνα είναι βία.

Το να μην έχεις σπίτι είναι βία.

Ο πόλεμος είναι βία.

Το να ρίχνεις βόμβες σε ανθρώπους είναι βία.

Ο ρατσισμός είναι βία.

Η ανωτερότητα της λευκής φυλής είναι βία.

Το να μην έχεις ιατροφαρμακευτική περίθαλψη είναι βία.

Το να μολύνεις το νερό για το κέρδος είναι βία.

Οι περιουσίες μπορούν να αντικατασταθούν, οι ανθρώπινες ζωές όχι.”

Διότι το “αλλα όμως” διαβάζεται και αντίστροφα: 

“Δε θέλουμε τη βία αλλά όμως τί να κάνουμε όταν πεινάμε, όταν οι τράπεζες μας παίρνουν το σπίτι, όταν δεν έχουμε δουλιά, περίθαλψη, δημοκρατικές ελευθερίες και ατομικά δικαιώματα;”

“Δε θέλουμε τη βία αλλά όμως τί να κάνουμε όταν μας ταΐζουν τα χημικά με το τσουβάλι οι δυνάμεις καταστολής, όταν “δεν μπορούμε να αναπνεύσουμε”, όταν μας παίρνει η μπόχα από τα σκόιλ ελικίκου, τη μάσα των κουμπάρων, το λιβάνισμα της κυβέρνησης της δεξιάς από τα καλοταϊσμένα παπαγαλάκια των ΜΜΕ, τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος ;”  

 “Δε θέλουμε τη βία αλλά όμως άντε και γαμηθήτε!!!!”

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στην κατηγορία «Απόψεις» εκφράζουν τον/την συντάκτη/τριά τους και οι θέσεις δεν συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη του koutipandoras.gr

Θεσσαλονίκη: Σοκαριστικό περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων – Την απείλησε με μαχαίρι, τη λήστεψε και την ξυλοκόπησε

via 252863 212661 type13262

Θεσσαλονίκη: Σοκαριστικό περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων – Την απείλησε με μαχαίρι, τη λήστεψε και την ξυλοκόπησε

Ακόμα ένα περιστατικό με βία ανηλίκων που σοκάρει

Θρίλερ με τους πληροφοριοδότες που μίλησαν για τα ελαττώματα παραγωγής στην Boeing – Βρέθηκε και ο δεύτερος νεκρός

ap boet5

Θρίλερ με τους πληροφοριοδότες που μίλησαν για τα ελαττώματα παραγωγής στην Boeing – Βρέθηκε και ο δεύτερος νεκρός

Σαν σε ταινία βρέθηκε νεκρός και ο δεύτερος πληροφοριοδότης που μίλησε για τα ελαττώματα της…