Newsroom

Newsroom

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Πάτρα μένουν Κεφαλονιά, Ιθάκη

Η αποδρομολόγηση του πλοίου «Επτάνησος», που αφήνει τους κατοίκους της Ιθάκης και της Κεφαλονιάς χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Πάτρα,…

karavi 0

Η αποδρομολόγηση του πλοίου «Επτάνησος», που αφήνει τους κατοίκους της Ιθάκης και της Κεφαλονιάς χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Πάτρα, η απόρριψη, για τρίτη συνεχόμενη φορά, του αιτήματος των «Μινωικών Γραμμών» για δρομολόγηση πλοίου τους στη γραμμή των Χανίων, αλλά και η εφαρμογή διατάξεων του νόμου Μουσουρούλη σε πολλά αιτήματα ακτοπλοϊκών εταιρειών ήταν μερικές από τις γνωμοδοτήσεις της τελευταίας συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ). Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, σε μια προσπάθεια να ρίξουν το λειτουργικό τους κόστος, ενισχύουν με πλοία τα δρομολόγια των καλοκαιρινών μηνών (Ιούνιος-Σεπτέμβριος) και μειώνουν τα δρομολόγιά τους τους χειμερινούς μήνες, ειδικά στις γραμμές όπου δεν υπάρχει κίνηση. Βγάζουν τα πλοία τους σε ακινησία -όπως έχουν δικαίωμα από τον νόμο να κάνουν- αλλά σε κάποιες περιπτώσεις δεν τα αντικαθιστούν με άλλα και σε κάποιες άλλες επιλέγουν πλέον μεγαλύτερο διάστημα ακινησίας, εφαρμόζοντας διατάξεις του νόμου 4150/2013 που ψηφίστηκε την άνοιξη του 2013, όταν υπουργός Ναυτιλίας ήταν ο Κ. Μουσουρούλης.
Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με το λιμάνι της Πάτρας θα παραμείνουν η Κεφαλονιά και η Ιθάκη, κάτι που έχει να συμβεί εδώ και 40 χρόνια, καθώς το ΣΑΣ έκανε δεκτή ομόφωνα την αίτηση της εταιρείας «Strintzis Ferries» για αποδρομολόγηση του πλοίου «Επτάνησος» από τη γραμμή Πάτρα-Σάμη Κεφαλονιάς-Ιθάκη, αφού δήλωσε αδυναμία εκτέλεσης των δρομολογίων. Μια απόφαση η οποία ήδη προκάλεσε τις διαμαρτυρίες φορέων και κατοίκων, που από την 1η Νοεμβρίου βρίσκονται χωρίς σύνδεση με την Πάτρα, αφού το «Επτάνησος» είχε βγει στη νόμιμη ακινησία του μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2014 και περίμεναν ότι θα δρομολογηθεί και πάλι.
Για τρίτη φορά απορρίφθηκε το αίτημα των «Μινωικών Γραμμών» του Ομίλου Γκριμάλντι για έκτακτη δρομολόγηση του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Ικαρος Παλλάς» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά-Πειραιάς από τον Ιούνιο του 2014 μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, ο εκπρόσωπος των «Μινωικών Γραμμών» υποστήριξε ότι η εταιρεία έχει καταθέσει αίτηση για τακτική δρομολόγηση του «Ικαρος Παλλάς» για τη δρομολογιακή περίοδο Νοέμβριος 2014-Οκτώβριος 2015 και ζητά την έκτακτη δρομολόγηση για το καλοκαίρι του 2014 με σκοπό την εξυπηρέτηση της δυτικής Κρήτης με ένα σύγχρονο πλοίο. Ο εκπρόσωπος της ΑΝΕΚ από την πλευρά του δήλωσε ότι στόχος του Ομίλου Γκριμάλντι είναι να κυριαρχήσει στην Αδριατική και να εξοντώσει οικονομικά την ΑΝΕΚ, η οποία -να σημειωθεί- κρατά εδώ και χρόνια το μονοπώλιο στη γραμμή.
 Της Χριστίνας Παπασταθοπούλου
[email protected]
Εφημερίδα των Συντακτών

Σε αναβρασμό η Θεσσαλονίκη εν όψει του ντέρμπι: Σύλληψη υπεύθυνου μελών Αθλητικού Συλλόγου και κλήση σε ακρόαση μέλους του ΑΣ Άρη

181019 arisvspaok ph1

Σε αναβρασμό η Θεσσαλονίκη εν όψει του ντέρμπι: Σύλληψη υπεύθυνου μελών Αθλητικού Συλλόγου και κλήση σε ακρόαση μέλους του ΑΣ Άρη

Λίγες ώρες πριν το μεγάλο ντέρμπι της Superleague που θα κρίνει τον πρωταθλητή η πόλη…