Το οδικό έργο που δεν έχει ολοκληρωθεί αλλά θέλει 4 εκατ. € επισκευές

Η φωτογραφία δείχνει τη γέφυρα Χαμεζίου στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης .Όπως αποκαλύπτει το candianews.gr για το πρώτο τμήμα της γέφυρας Χαμεζίου που είναι συνολικά ένα έργο 840 μέτρων, χρειάζονται ήδη 4 εκατομμύρια ευρώ για αποκατάσταση κατασκευαστικών προβλημάτων και άλλα 2 εκατ. για το υπόλοιπο έργο. Εκτός φυσικά από τον αρχικό προϋπολογισμό, που ξεπέρασε τα 10,5 εκατ. ευρώ...

Δεν γίνεται καν αναφορά στο ότι η γέφυρα θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί χρόνια πριν...

Oπως αναφέρει το candianews.gr για το σκάνδαλο αυτό ο "επαναστατημένος" σήμερα πράσινος περιφερειάρχης του νησιού, Σταύρος Αρναουτάκης δεν είπε λέξη τόσα χρόνια. Ούτε κάποιος από τους σημερινούς "επαναστάτες με το νεύμα του Σταύρου"... Ούτε καν ο δήμαρχος της Ιεράπετρας, Θεοδόσης Καλαντζάκης, στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, γαμβρός του πρώην δημάρχου της ίδιας πόλης και άλλοτε ευρωβουλευτή, Μανώλη Μαστοράκη, που χθες ανακοίνωνε "πόλεμο" στην κυβέρνηση επειδή, όπως είπε, "κοροϊδεύει το Λασίθι για τον ΒΟΑΚ"!

Η πορεία του …ατελείωτου έργου

Όπως είχε αποκαλύψει το candianews.gr η περίπτωση της γέφυρας Χαμεζίου είναι μια από τις χαρακτηριστικές περιπτώσεις για το πώς το κράτος του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ κατασκεύαζε για 40 χρόνια τον ΒΟΑΚ, αλλά τελειωμό δεν είχε... Αντιθέτως, επειδή ακριβώς δεν ολοκληρωνόταν και είχε συνεχώς προβλήματα και κατασκευαστικά προβλήματα, μετατράπηκε σε δρόμο θανάτου... Είναι ένα έργο συνολικά ένα έργο 841 μέτρων, χρειάζονται ήδη 4 εκατομμύρια ευρώ για αποκατάσταση κατασκευαστικών προβλημάτων και άλλα 2 εκατ. για το υπόλοιπο έργο! Εκτός φυσικά από τον αρχικό προϋπολογισμό, που ξεπέρασε τα 10,5 εκατ. ευρώ... Συνολικά, δηλαδή, η γέφυρα των 841 μέτρων θα χρειαστεί 16,5 εκατ. ευρώ για να ολοκληρωθεί και πολύ περισσότερα από 10 χρόνια!

Για την ολοκλήρωσή της ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε στις 3 Οκτωβρίου απόφαση χρηματοδότησης με 6 εκατ. ευρώ προκειμένου να βγει στον αέρα η διακήρυξη του έργου για την αποκατάσταση των προβλημάτων της μέχρι τώρα κατασκευής και της ολοκλήρωσής του.

Η ίδια η απόφαση περιγράφει όλες τις περιπέτειες της κατασκευής από το 2006, όταν ανατέθηκε το έργο, κατασκευάστηκε το 70%, αλλά ο εργολάβος κηρύχτηκε έκπτωτος. Το 2013 έγινε νέα ανάθεση, αλλά στην ουσία δεν προχώρησε καθώς υπήρχαν σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα αλλά και ελλείψεις στην αρχική οριστική μελέτη.

Διαβάστε τη συνολική εικόνα για το έργο και τα προβλήματά του, όπως καταγράφονται στην απόφαση του υπουργού:

πηγή:candianews.gr 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

To koutipandoras.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.