Newsroom

Newsroom

Τα όσκαρ της κρίσης

And the Oscar goes… στην παγκόσµια κρίση. Κάπως έτσι. Κάπου 7% η περσινή κρίση στα ταµεία των αµερικανικώναιθουσών. Και για…

oscar

And the Oscar goes… στην παγκόσµια κρίση. Κάπως έτσι. Κάπου 7% η περσινή κρίση στα ταµεία των αµερικανικώναιθουσών. Και για το διάστηµα από Δεκαπενταύγουστο µέχρι Φεβρουάριο τα ελληνικά ταµεία σε πτώση 23%!

Το παράδειγµα των περισσότερων σηµερινών (τα ξηµερώµατα) θριαµβευτών του θείου Οσκαρ χαρακτηριστικό. Το «Social Network» µόλις µετά βίας διπλασίασε το κόστος του στις αµερικανικές οθόνες.Δηλαδή κόστισε40 και από τα αµερικανικά εισιτήρια εισέπραξε 97 εκατ. δολάρια.Το «Inception» ακόµα χειρότερα. Από160 (κόστος) κατέληξε στα293. Ούτε τα διπλάσια. Το ίδιο πάνω κάτωκαι το «Toy story 3» Επενδύθηκαν 200 για να εισπραχθεί ως τζίρος 415 εκατ. δολάρια. Καλύτερη η αναλογία σε παραγωγές µε χαµηλό προϋπολογισµό. Ο «Μαύρος κύκνος» εισέπραξε οκτώ φορές πάνω από το κόστος του. Θρίαµβος. Τα 13 έγιναν 100 εκατ. στα αµερικανικά ταµεία. «Ο λόγος του βασιλιά» τα εξαπλασίασε. Τα 15έγιναν 94 εκατ.«Τα παιδιά είναι εντάξει»τα πενταπλασίασαν. Από µόλις 4στα 21. Καιη πάµπτωχη, κόστους µόλις2 εκατ. δολαρίων, και ανεξάρτητη «Στην καρδιάτου χειµώνα» απέφερε 6, 5 εκατ.Τι σηµαίνουν όλα αυτά; Πρώτον, ότι πανάκριβα προϊόντα δεν φέρνουνκατ’ ανάγκην πολλά λεφτά στα ταµεία. Δεύτερον, ότι το κέρδος των αµερικανικών και αγγλόφωνων οσκαρικών επιτυχιών προέρχεται από τον κύκλο τους στις ευρωπαϊκές και ασιατικές αγορές. Εµείς τα στηρίζουµε. Ετσι περίπου ο τζίρος υπερδιπλασιάζεται. Και τρίτον, ότι οι σηµερινοί νικητές θ’ αρχίσουν µια δεύτερη καριέρα στις αίθουσες, πράγµα που θα τους αποδώσει ένα επιπλέον (πριµ) 20% µε 30%. Τουτέστιν το Χόλιγουντ και οι ανεξάρτητες παραφυάδες του θησαυρίζουν από τους ξένους. Μας χρωστάνε!

Του Δηµήτρη Δανίκα
http://www.tanea.gr

Βασιλική νίκη για τον «Λόγο του Βασιλιά», σε Πόρτμαν και Φερθ τα Όσκαρ πρώτων ρόλων

Λος Αντζελες
«Στέμμα» φόρεσε ο Λόγος του Βασιλιά του Τομ Χούπερ, κερδίζοντας τέσσερα Όσκαρ -τα τρία σε βασικές κατηγορίες. Απέσπασε βραβείο καλύτερης ταινίας, καλύτερης σκηνοθεσίας, πρωτότυπου σεναρίου και Α’ Ανδρικού Ρόλου. Στη Νάταλι Πόρτμαν το βραβείο Α΄Γυναικείου Ρόλου, με το κοινό του Kodak Theater να την καταχειροκροτεί. Δυστυχώς, ο Κυνόδοντας δεν κατάφερε να κερδίσει το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας, το οποίο απέσπασε το In a better world από τη Δανία.

Σε μία βαρετή τελετή, με ελάχιστα διαλείμματα γέλιου, κάμποσα χασμουρητά και καθόλου εκπλήξεις, ο Λόγος του Βασιλιά κέρδισε τέσσερα Όσκαρ σε βασικές κατηγορίες (ταινίας, σκηνοθεσίας, Α’ Ανδρικού και πρωτότυπου σεναρίου). Τέσσερα βραβεία και για το Inception, με τρία ακολουθεί το Social Network.

Από δύο Όσκαρ απέσπασαν τα The Fighter, Toy Story 3 και Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων.

Χωρίς Όσκαρ έμεινε η Ελλάδα, αφού το In A Better World κέρδισε την ταινία του Γιώργου Λάνθιμου, αλλά και το φαβορί Biutiful του Αλεχάντρο Γκονζάλες Ινιαρίτου στην κατηγορία της καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.

Χωρίς Όσκαρ ο «Κυνόδοντας»

Η Νάταλι Πόρτμαν κατάφερε να καθηλώσει τα μέλη της Ακαδημίας με την ερμηνεία της ως λευικός και μαύρος κύκνος στην ταινία Black Swan και να κερδίσει το βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου.

Ο Κόλιν Φερθ αναδείχθηκε «βασιλιάς» καλύτερης ανδρικής ερμηνείας για τον ρόλο του στην ταινία Ο Λόγος του Βασιλιά, όπως άλλωστε αναμενόταν.

Ο Τομ Χούπερ νίκησε τον αντίπαλό του -θεωρούμενο φαβορί- Ντέιβιντ Φίντσερ (Social Network) στην κατηγορία της καλύτερης σκηνοθεσίας και «στέφθηκε» εκείνος νικητής με τον Βασιλιά του.

Στην Μελίσα Λίο για την ερμηνεία της στο The Fighter απονεμήθηκε, τελικά, το βραβείο Β’ γυναικείου ρόλου, το οποίο παρουσίασε ο ηθοποιός Κερκ Ντάγκλας, παίζοντας με την αγωνία των πέντε υποψηφίων. Η Μελίσα Λίο ήταν φαβορί, αλλά μετά από μία διαδικασία αυτοπροώθησης που θεωρήθηκε από πολλούς αρκετά «άκομψη», η 14χρονη Χάιλι Στάινφελντ είχε τις τελευταίες ημέρες θεωρηθεί ότι θα κέρδιζε το βραβείο -κάτι που τελικά δεν έγινε.

Ο Κρίστιαν Μπέιλ κέρδισε -όπως αναμενόταν- το βραβείο Β’ ανδρικού ρόλου για την ερμηνεία του στο Τhe Fighter.

Το βραβείο σκηνογραφίας απέσπασε Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων, ενώ το δεύτερο, εκείνο της φωτογραφίας απέσπασε το Inception.

Ο Τζάστιν Τίμπερλέικ δήλωσε ότι είναι ο Μπάνγκσι -αστειευόμενος έτσι με το θέμα της ταυτότητας του μυστηριώδους καλλιτέχνη- και στη συνέχεια παρουσίασε το βασίλειο του Σρεκ, αλλάζοντας το σκηνικό, για να παρουσιάσει μαζί με τη Μίλα Κούνις τα βραβεία κινουμένων σχεδίων. Εκείνο της ταινίας κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους απέσπασε το The Lost Thing, ενώ το βραβείο καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων μεγάλου μήκους κέρδισε -όπως αναμενόταν- το Toy Story 3.

Ο Άαρον Σόρκιν κέρδισε, όπως αναμενόταν, το Όσκαρ καλύτερου διασκευασμένου σεναρίου για το Social Network, ενώ ο Ντέιβιντ Σάιντλερ κέρδισε το βραβείο καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου για τον Λόγο του Βασιλιά.

Στους Τρεντ Ρέζνορ και Άτικους Ρος (The Social Network) το Όσκαρ καλύτερης μουσικής, ενώ ο Ράντι Νιούμαν κέρδισε το βραβείο για καλύτερο τραγούδι με το We Belong Together από το Toy Story 3.

Όσκαρ ήχου, αλλά και ηχητικών εφέ απέσπασε το Inception. Όσκαρ οπτικών εφέ και πάλι στο Ιnception.

Όσκαρ καλύτερου μοντάζ κέρδισε το Social Network.

Βραβείο μακιγιάζ απέσπασε το Wolfman, ενώ Όσκαρ κοστουμιών απέσπασε η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων.

Το βραβείο καλύτερου ντοκιμαντέρ μικρού μήκους απέσπασε το Strangers No More, ενώ το God of Love αναδείχθηκε καλύτερη ταινία μικρού μήκους.

Μάλλον λόγω… επικαιρότητας απέσπασε το Όσκαρ καλύτερου ντοκιμαντέρ το Inside Job, το οποίο κατηγορεί τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για την οικονομική κρίση, αφήνοντας χωρίς βραβείο τον αναμενόμενο νικητή -και εξαιρετικό φιλμ- Exit through the gift shop του Μπάνγκσι.
http://news.in.gr

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

port223 scaled 1

Διάρρηξη στη Διεύθυνση Εκλογών του υπουργείου Εσωτερικών, ταυτόχρονα με το πόρισμα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Πώς ανακαλύφθηκε η διάρρηξη