Newsroom

Newsroom

Ζήτησε από το Facebook να φτιάξει το βίντεο με τις στιγμές του νεκρού γιου του

Το Facebook δημιούργησε το ολιγόλεπτο βίντεο με τις σημαντικότερες στιγμές του Τζέσε Μπέρλιν, κάτι που έχει γίνει για εκατομμύρια χρήστες, με αφορμή…

Το Facebook δημιούργησε το ολιγόλεπτο βίντεο με τις σημαντικότερες στιγμές του Τζέσε Μπέρλιν, κάτι που έχει γίνει για εκατομμύρια χρήστες, με αφορμή τα δέκα χρόνια ζωής του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Μόνο που το συγκεκριμένο βίντεο το ζήτησε ο πατέρας του, Τζον Μπέρλιν, γιατί ο Τζέσε πέθανε το 2012. Η συγκινητική ιστορία διαδραματίστηκε στις ΗΠΑ, με τον Τζον Μπέρλιν να ανεβάζει βίντεο στο YouTube, ζητώντας από το Facebook να φτιάξει και να τους δείξει το Look Back βίντεο του γιου του, καθώς ο ίδιος δεν έχει πρόσβαση στο λογαριασμό του.

«Ανεβάζετε αυτά τα ταινιάκια ενός λεπτού που όλοι μοιράζονται μεταξύ τους» είπε ο Τζον Μπέρλιν. «Πιστεύω ότι είναι φανταστικά» πρόσθεσε. «Αυτό που θέλουμε είναι μόνο να δούμε αυτή την ταινία. Ξέρω ότι ζητάω πολλά, αλλά δεν με ενδιαφέρει» (δείτε το βίντεο στο τέλος του άρθρου).

Η πράξη αυτή οδήγησε έναν τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό στο να έρθει σε επαφή με τον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να του κοινοποιήσει το αίτημα του πατέρα. Το Facebook απάντησε θετικά, δημιουργώντας το βίντεο του 22χρονου Τζέσε και δίνοντάς το στην οικογένειά του.

Μετά από αυτό, το Facebook ανακοίνωσε πως θα επανεξετάσει τον τρόπο διαχείρισης της απώλειας ενός αγαπημένου προσώπου: «Θα κοιτάξουμε πώς μπορούμε να να βοηθήσουμε τις οικογένειες που έχουν χάσει τους αγαπημένους τους» δήλωσε εκπρόσωπος της ιστοσελίδας στο BBC.

«Αυτή η εμπειρία μας απέδειξε ότι υπάρχουν περισσότερα που μπορεί να κάνει το Facebook για να βοηθήσει τους ανθρώπους να τιμήσουν και να θυμηθούν τις ζωές των ανθρώπων που έχασαν», κατέληξε, αναφέροντας ότι μέσα στο επόμενο διάστημα, το Facebook θα προχωρήσει ξανά σε ανακοινώσεις για αυτό το θέμα.

Ήδη, η ιστοσελίδα εφαρμόζει μία διαδικασία «μνήμης» για ανθρώπους που έχουν πεθάνει. Κάποιος μπορεί να στείλει πληροφορίες για τον θάνατο ενός ανθρώπου (όπως τη νεκρολογία του από την εφημερίδα) και το Facebook σταματά να εμφανίζει τον χρήστη δίπλα σε διαφημίσεις ή να υπενθυμίζει τα γενέθλια ενός ατόμου που έχει πεθάνει.

 

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας χαιρετίζει τη χαλάρωση των μέτρων κατά της Covid στην Κίνα

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας χαιρετίζει τη χαλάρωση των μέτρων κατά της Covid στην Κίνα

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας χαιρέτισε σήμερα τη χαλάρωση της στρατηγικής κατά της Covid στην Κίνα,…

Αλέξης Τσίπρας : Η κυβέρνηση δίνει αφορολόγητο πετρέλαιο στους εφοπλιστές και όχι στους αγρότες

Αλέξης Τσίπρας : Η κυβέρνηση δίνει αφορολόγητο πετρέλαιο στους εφοπλιστές και όχι στους αγρότες

Οι αγρότες και κτηνοτρόφοι είπαν στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ ότι είναι καταστροφικές για τους ίδιους…

Ιταλία: Η Τζόρτζια Μελόνι εξυμνεί και φέρνει ως παράδειγμα προς μίμηση το ελληνικό “μεράκι”

Ιταλία: Η Τζόρτζια Μελόνι εξυμνεί και φέρνει ως παράδειγμα προς μίμηση το ελληνικό “μεράκι”

Στην πολύτιμη σημασία της ελληνικής λέξης "μεράκι" αναφέρθηκε, ως παράδειγμα προς μίμηση, η Ιταλίδα πρωθυπουργός…

Το έριξε στα… τσίπουρα ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης ενώ οι αγρότες ζητούσαν απαντήσεις

Το έριξε στα… τσίπουρα ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης ενώ οι αγρότες ζητούσαν απαντήσεις

Παρόλο που ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης βρέθηκε στη Θεσσαλία προκειμένου να μιλήσει σε ημερίδα της…