Newsroom

Newsroom

Ξυπνήσατε μέσα στη νύχτα; Δυο τρόποι για να ξανακοιμηθείτε εύκολα

Ξυπνάτε συχνά κατά τη διάρκεια της νύχτας; Δείτε δύο απλές τεχνικές χαλάρωσης που θα σας οδηγήσουν πιο γρήγορα στην αγκαλιά του Μορφέα

alone bed bedroom blur 271897

Σε όλους μας έχει συμβεί να ξυπνήσουμε μέσα στη νύχτα και μετά να μην μπορούμε να κοιμηθούμε μέχρι να χτυπήσει το ξυπνητήρι και να ξεκινήσει η μέρα μας. Με τις δύο παρακάτω τεχνικές χαλάρωσης που προτείνει η σύμβουλος ψυχικής υγείας Elizabeth Chamberlain ακόμα και αν συμβεί αυτό, είναι πολύ πιθανό να καταφέρετε να ξανακοιμηθείτε.

Χαλάρωση των μυών 

Αυτή η τεχνική χαλάρωσης σας βοηθά να κοιμηθείτε και πάλι γρήγορα με οδηγό την αναπνοή. Αρχικά παίρνετε δύο βαθιές αναπνοές. Όπως βρίσκεστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, φέρτε την επίγνωσή σας στους μύες των ποδιών. Με την επόμενη εισπνοή, σφίξτε όλους τους μύες των ποδιών σας και με την εκπνοή χαλαρώστε τους. Στη συνέχεια, εστιάστε στην προσοχή σας στις γάμπες σας και με την ίδια τεχνική σφίξτε τους μύες με την εισπνοή και με την εκπνοή χαλαρώστε. Ακολουθήστε την ίδια τεχνική τμηματικά και με το υπόλοιπο σώμα αφήνοντας τελευταίο το κεφάλι. Στο τέλος, με την επόμενη εισπνοή, σφίξτε όλους τους μύες του σώματός σας και με την εκπνοή χαλαρώστε όλο σας το σώμα.

Αυτή η άσκηση βοηθά το σώμα να χαλαρώσει ενώ παράλληλα βοηθά στη συγκέντρωση. Όταν φέρνετε την επίγνωσή σας στους μύες, το μυαλό σας σταματά να κάνει άσκοπες σκέψεις που πολύ πιθανό σας εμποδίζουν στον ύπνο.

Ο διαλογισμός του «χαρούμενου μέρους » 

Ο παρακάτω διαλογισμός σας μεταφέρει νοητά οπουδήποτε εσείς νιώθετε άνεση και χαρά με τη δύναμη της σκέψης. Ξαπλώστε σε μια άνετη θέση ύπνου στο κρεβάτι και εστιάστε την προσοχή σας στην αναπνοή. Πάρτε μερικές αναπνοές και παρατηρήστε πώς ανοίγει το διάφραγμά σας με την εισπνοή και πώς συστέλλεται με την εκπνοή. Αφού πάρετε μερικές αναπνοές με αυτό το τρόπο ξεκινήστε να οραματίζεστε ότι υπάρχει μπροστά σας ένας δρόμος. Όσο τον διασχίζετε, ρίξτε μια «ματιά» κάτω στο δρόμο και παρατηρήστε πώς είναι αυτός ο δρόμος. Δε χρειάζεται να τον έχετε διασχίσει στην πραγματικότητα, θα μπορούσε να είναι και φανταστικός. Θυμηθείτε ότι ο προορισμός σας είναι ένα μέρος που νιώθετε ηρεμία. Μόλις φτάσετε, απλώς αφεθείτε και αφήστε το «μέρος» να σας χαλαρώσει. Ακούστε τους ήχους του, μυρίστε τον αέρα και ανακαλύψτε τις γεύσεις του. Συγχαρητήρια, έχετε φτάσει στο «χαρούμενο μέρος» και μπορείτε να επιστρέψετε όποτε εσείς το επιθυμείτε.

Ο οραματισμός αυτός θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο εύκολα γιατί ηρεμεί τη ροή των σκέψεων που σας κρατούν ξύπνιους και επιτρέπει το νου να χαλαρώσει και να προετοιμάσει τον οργανισμό σας για τον ύπνο.

Ανατροπή στη Βοιωτία για την υπόθεση βιασμού: Είπε ψέματα η 32χρονη – Συνελήφθη απ’ τις αρχές

astynomia 1 1

Ανατροπή στη Βοιωτία για την υπόθεση βιασμού: Είπε ψέματα η 32χρονη – Συνελήφθη απ’ τις αρχές

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η 32χρονη κοπέλα είπε ψέματα για τον βιασμό της

Βάσεις 2024: Άνοδος στις χαμηλόβαθμες σχολές – Ποιες έπεσαν κάτω από 10.000

6238395

Βάσεις 2024: Άνοδος στις χαμηλόβαθμες σχολές – Ποιες έπεσαν κάτω από 10.000

Τη μεγαλύτερη άνοδο σε αριθμό μορίων κατέγραψαν τα τμήματα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,…

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και οι… άλλοι διάσημοι σημαιοφόροι στην Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών

Αντετοκούνμπο

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο και οι… άλλοι διάσημοι σημαιοφόροι στην Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών

Δις MVP του NBA (2019, 2020), ο Ελληνας άσος θα συμμετάσχει στο Παρίσι στους πρώτους…