Η ίδια κάνει λόγο για άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του υπουργείου «με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία».
Αναφερόμενη στο κονδύλι της καμπάνιας για την πανδημία, που ξεκίνησε από τα 11 εκατ. ευρώ και έφτασε στα 20 σε μέσα με απευθείας αναθέσεις και εκτός Διαύγειας, σημειώνει το εξής: «Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50.
«Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα “όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος”» δηλώνει η κ. Κούβελα.
Πηγή: Εφσυν