Χάος επικράτησε το Σάββατο το βράδυ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, καθώς επιχειρηματίες στον χώρο της εστίασης βγήκαν και έκλεισαν δρόμους μετά τα μεσάνυχτα για να διαμαρτυρηθούν για το κλείσιμο των καταστημάτων. Η μεταμεσονύχτια διαμαρτυρία για το κλείσιμο των καταστημάτων στις 12.00 το βράδυ, στο πλαίσιο των μέτρων για την αναχαίτιση του κορονοϊού είχε συνθήματα όπως “Δεν φεύγουμε, ανοίξτε τα μαγαζιά” και “Στα σχολεία δεν κολλάς στα μπαράκια όμως κολλάς”.
Το κάλεσμα είχε απευθύνει διαδικτυακά το Κίνημα Εστίασης Θεσσαλονίκης
και στη διαμαρτυρία συμμετείχαν και μέλη της Ένωσης Εστιατόρων, Ψητοπωλών, Καφέ-Μπαρ του νομού Θεσσαλονίκης.
Πηγή: Taifer.gr
Tα σχόλια στο site έχουν απενεργοποιηθεί. Μπορείτε να σχολιάζετε μέσα από την επίσημη σελίδα στο Facebook
Σχόλια