Οι εποχές αλλάζουν, το Internet πλέον κυριαρχεί σχεδόν παντού, και για να επιβιώσει στον 21ο αιώνα ένα έντυπο (ακόμα και αν μιλάμε για ένα ιστορικό έντυπο, που μετρά πάνω από 60 χρόνια ζωής) πρέπει να προσαρμοστεί.
Αυτό μάλλον ισχύει ακόμα περισσότερο για ένα έντυπο όπως το Playboy, που δραστηριοποιείται σε έναν τομέα όπου η κυριαρχία του Διαδικτύου είναι σχεδόν απόλυτη, καθώς πλέον το να βρει κανείς πορνογραφικό υλικό είναι πιο εύκολο κι από το να βρει… τσίχλες.
Έτσι, σε μία προσπάθεια μεταστροφής και ανανέωσης, αλλά και προσέλκυσης ενός διαφορετικού αναγνωστικού κοινού, το Playboy ανακοίνωσε πως στο εξής δεν θα δημοσιεύει γυμνές φωτογραφίες.
«Δεν είναι προκλητικό να βλέπεις γυμνό. Στην πραγματικότητα, περιορίζει το κοινό μας», δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Playboy Enterprises, Σκοτ Φλέιντερς, στο αμερικανικό δίκτυο NBC.
Φυσικά, η φωτογράφηση της playmate του μήνα θα παραμείνει το σήμα κατατεθέν του περιοδικού, όμως πλέον αυτή δεν θα είναι γυμνή. Επιπλέον, το Playboy θα δώσει έμφαση στην ερευνητική δημοσιογραφία, στις συνεντεύξεις, θα υπάρχει στήλη για το σεξ, ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο περιεχόμενο και στην ποιότητα του.